dr dre beat
Fra : Nedi

Dato : 02-11-03 09:49

Hej

Jeg mener at jeg til en fest hørte jokeren med et dr. dre beat, totalt
fed... men kan ikke finde ud af hvad den hedder?

Nogle forslag?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-11-03 12:14

In news:bo2gcv$8nh$1@sunsite.dk,
Nedi <martin@peleiden.dk> carefully typed:
> Hej
>
> Jeg mener at jeg til en fest hørte jokeren med et dr. dre beat, totalt
> fed... men kan ikke finde ud af hvad den hedder?
>
> Nogle forslag?

Hvad er spørgsmålet?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Søren Holm

Dato : 03-11-03 12:15

Hejsa.

Jeg kommer nærnmere til at tænke på LOC med de bitches (tror jeg den hedder)

Der bruger han beatet fra California...

Mvh.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-03 17:32

Nedi wrote:
> Hej
>
> Jeg mener at jeg til en fest hørte jokeren med et dr. dre beat, totalt
> fed... men kan ikke finde ud af hvad den hedder?
>
> Nogle forslag?

Forrige lørdag var EziCut var vært på Det Store Mix på P3. Han mixede
live en a capella-version af Jokerens "Sulten" ind over en
instrumental-version af Dr. Dres "The Next Episode". Hvis det er det, du
har hørt, så kan det næppe fås andre steder end fra nogen, der har
optaget Det Store Mix.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net