Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kan mine fotos ses på en dvd
Fra : jan g kristensen

Dato : 14-04-01 08:26

Hej.

Er der nogen der ved om man kan gemme sine digitale fotos
på en cd, så man kan afspille dem på en dvd, og se dem på tv.
Jeg har svært ved at slæbe familien op til pc'er hver gang der
er nye bileder.
Hvad heder det format som de skal gemmes i.
Hvad skal format skal dvd'en understøtte
Er der links til emnet.

Mange tak.

MVH jan.

Fra : Rune Baess

Dato : 14-04-01 14:09

> [...]
> er nye bileder.
> Hvad heder det format som de skal gemmes i.
> Hvad skal format skal dvd'en understøtte

Nogle DVDmaskiner kan læse Kodak PhotoCD'er, men om de kan læse det
PhotoCD format man selv kan brænde ved jeg ikke...

Rune

Fra : John Rasmussen

Dato : 14-04-01 18:39

Ja det kan du godt, du skal brænde dem med et brænderprogram der hedder
WinOnCd 3.8 eller Easy Cd Creator platinium, de kan så afspilles via DVD
hvis den kan afspille VCD eller SVCD film, for mig virker det helt perfekt.

mvh

John Rasmussen