T68i "fryser" i Mine Genveje
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 01-11-03 11:03

I går investerede jeg i en ny Sony/Ericsson T68i.

Efter at have 'leget' lidt med den, fandt jeg ud af, at den konskvent
fryser, når jeg klikker på menuen 'Mine Genveje' .
Eneste måde at komme videre på, er at hive batteriet ud.

Er dette en generel fejl på denne model, eller har jeg bare været uheldig?
Kan ikke finde nogle lign. rapporter på nettet.

Under SW-oplysninger står der:
R6A012, og i 3die linie: R5C001.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Bent F.

Dato : 01-11-03 11:25

Du kan prøve at gå ind i menuen og fjerne alle dine genveje,
derefter kobler du de genveje til som du vil benytte een ad gangen,
så kan du måske bedre lokalisere fejlen.

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 01-11-03 11:51

Den 01/11-2003 klokken 11:24, skrev "Bent F." <bent-f@jensen.tdcadsl.dk>
i <3fa38a0a$0$95064$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Du kan prøve at gå ind i menuen og fjerne alle dine genveje,

Hvordan gør jeg det?
(Jeg har ikke selv lagt nogle genveje ind, da den jo fryser så snart jeg
vælger genvejs menuen).

Fandt forøvrigt lige ud af, at den også fryser, når jeg trykker på den
specielle tast lige under Yes-tasten

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-11-03 13:37

On Sat, 01 Nov 2003 11:03:16 +0100, Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er dette en generel fejl på denne model, eller har jeg bare været uheldig?
> Kan ikke finde nogle lign. rapporter på nettet.

Måske en opdatering til R8A hjælper.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-11-03 17:45

Hej

> [...]

>Er dette en generel fejl på denne model, eller har jeg bare været uheldig?

det kan nok 'næsten' betegnes som en generel fejl ! - Ihvertfald er jeg
konkret vidende om 4 stk. T68i som alle i sidste uge, i forbindelse med
Orange's 98,- kr's kampagne, blev solgt hos Elgiganten Hillerød,
samtlige har det problem du nævner ! - Eneste løsning er en
opgradering til nyeste software, som vist hedder: R8A015

Opgraderingen foretages gratis mod forevisning af kvittering.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-11-03 20:05

"Ole Rasmussen" <newsgroup@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> opgradering til nyeste software, som vist hedder: R8A015

> Opgraderingen foretages gratis mod forevisning af kvittering.

Min T68i er købt hos El-Giganten i Nykøbing F. med softwareversion "R7A013". Jeg
har endnu ikke opdaget nogen fejl. Er der nogen der kender nogle fejl i den
softwareversion, som jeg vil opdage som jeg kommer "længere ind" i telefonens
menuer?

-cb

Fra : Thomas Dahl Pedersen

Dato : 02-11-03 13:46

Ole Rasmussen wrote:

> det kan nok 'næsten' betegnes som en generel fejl ! - Ihvertfald er jeg
> konkret vidende om 4 stk. T68i som alle i sidste uge, i forbindelse med
> Orange's 98,- kr's kampagne, blev solgt hos Elgiganten Hillerød,

Jeg har købt en T68i hos Elgiganten/Orange Match der ikke fryser.

> samtlige har det problem du nævner ! - Eneste løsning er en
> opgradering til nyeste software, som vist hedder: R8A015

Hvor finder jeg en oversigt over softwareversioner til T68i sammen med en
beskrivelse af de fejl, der er rettet?

Hvordan finder jeg ud af hvilken software der allerede er installeret?

Thomas

Fra : Olesen

Dato : 02-11-03 16:59

"Thomas Dahl Pedersen" <news@thomasdahlREMOVETHIS.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan finder jeg ud af hvilken software der allerede er installeret?

Hvilke programmer kan man downloade til en 68i'er ?

Ingen vel, da den ikke har JAVA ?

Hvor lang tid kan den optage en samtale egentlig ?

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-11-03 17:35

Hej

http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Thomas Dahl Pedersen

Dato : 02-11-03 22:35

Ole Rasmussen wrote:

> På http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

Tak. Jeg kan se at jeg bruger R7A013. Kan jeg selv opdatere telefonen?
Hvordan?

Thomas

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-11-03 01:13

On Sun, 02 Nov 2003 22:34:45 +0100, Thomas Dahl Pedersen
<news@thomasdahlREMOVETHIS.dk> wrote:

>Tak. Jeg kan se at jeg bruger R7A013. Kan jeg selv opdatere telefonen?
>Hvordan?
>
>Thomas
Nej du kan ikke selv opdatere den. Du kan henvende dig i Teleservice
http://www.teleservice.com/dk/dk.asp

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 01-11-03 18:52

Den 01/11-2003 klokken 13:36, skrev Morten Bowman Hansen
<FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> i
<96a7qv0vrltrhl5jv345h4l5em5qtmbkis@4ax.com>:

> Måske en opdatering til R8A hjælper.

Den 01/11-2003 klokken 17:45, skrev Ole Rasmussen
<newsgroup@FJERN.melby-online.dk> i

Mange tak for svarene.
Jeg må ud af starthullerne på mandag

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : mobilmus

Dato : 03-11-03 00:58

Hej!

Jeg har også investeret i en SE t68i - købt hos Telekæden m/Sonofon
Variant - for 3 uger siden. Sikrede mig efterfølgende at softwaren
R8A015 var installeret i telefonen, hvilket var tilfældet. Jeg troede
derfor, at jeg havde været heldig, men NEJ jeg har allerede adskillige
gange oplevet følgende FEJL:

- telefonen fryser ved opkald (batteriet skal tages ud)
- afsendelse af sms er nogle gange ikke muligt - får da meddelelsen at
sms'en er gemt i "ikke afsendt"... - en meddelelse der kontinuerligt
kommer igen for hver gang jeg forsøger at sende sms'en. Når dette sker,
har jeg i øvrigt fundet ud af, at der INGEN forbindelse er til
telefonen, for når jeg senere slukker/tænder for telefonen kommer der
pludseligt en masse beskeder ind...
- telefonen accepterer ofte ikke min pinkode... Det betyder, at jeg skal
indtaste pinkoden op til 6 gange, før den accepterer den - hvis jeg
ellers er så heldig - for andre gange ender det med at telefonen angiver
flg.: "Indsæt korrekt sim-kort". Jeg skal da have fat i puk-koden
igen...

Jeg har nu sendt telefonen til reparation gennem Telecare, og håber, at
jeg om 14 dage får en funktionel mobiltelefon retur :-/

Mvh
Maria

http://www.kandu.dk/

Fra : mobilmus

Dato : 03-11-03 00:58

Hej!

Jeg fik for 3 uger siden købt en SE 68i hos Telekæden m/Sonofon Variant.
Jeg sikrede mig, at den nyeste sofware R8A015 nu også var installeret på
telefonen, hvilket var tilfældet. Jeg troede, at jeg var én af de
heldige, men NEJ jeg har siden adskillige gange oplevet følgende FEJL:

- telefonen fryser ved opkald (batteriet må da tages ud)
- afsendelse af sms er ikke muligt - telefonen angiver at sms'en er gemt
i "ikke afsendt" - hvilket den bliver ved med at angive for hver gang
jeg forsøger at sende/videresende en besked. Jeg har i øvrigt fundet ud
af, at der ingen forbindelse er til telefonen når dette sker, i det jeg
ved at slukke/tænde telefonen igen pludseligt modtager en masse beskeder
fra venner og familie.
- pin-koden accepteres ikke. I dette tilfælde skal pinkoden indtastes op
til 6 gange før telefonen til sidst accepterer den - andre gange vises
følgende besked på displayet "indsæt korrekt sim-kort". Jeg bliver da
atter tvunget til at indtaste puk-koden.

Jeg har nu sendt telefonen til reparation gennem Telecare. Jeg håber nu

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-11-03 12:55

On Sun, 02 Nov 2003 23:57:57 GMT, "mobilmus" <mobilmus.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har nu sendt telefonen til reparation gennem Telecare. Jeg håber nu
>at jeg om 14 dage får en funktionel mobiltelefon retur.

Det passer jo bre med at der er fejl i mange mobiltelefoner
Køb brugt, så er de testet

Morten
morten@bowman.dk