hotfix 329623
Fra : trille

Dato : 01-11-03 13:34

hej. jeg er ved at installer mine the sims spil igen, men jeg er stødt på et
problem, jeg kan sagtens installer alle sammen på nær de to sidste
udgivelser, der skriver den at jeg mangler hotfix 32963 og jeg kan bare ikke
finde den på dansk, har fundet den på eng. men den skriver at xp kun kan
bruge den på dansk! er der en, der har en mulig løsning? da jeg har prøver
alt. og kan bare ikke finde den på dansk.
mange hilsner jeanette.
__________________________________________________________________ Jeanette
Christensen ICQ#: 169552694 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Heidi

Dato : 01-11-03 19:20

trille wrote:
> [...]
> skriver at xp kun kan bruge den på dansk! er der en, der har en mulig
> løsning? da jeg har prøver alt. og kan bare ikke finde den på dansk.

Har du prøvet at installere videre alligevel?
Jeg fik samme besked da jeg skulle installere Makin Magic oven i
Deluxe, House Party, Hot date og Unleashed, men valgte at fortsætte.
Det gik tilsyneladende fint nok.
Godt nok har jeg et problem med de udendørs toiletter - når folk
forsøger
at bruge dem på alle de MM lots hvor de står, får jeg besked om
Missing animation.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Ole

Dato : 02-11-03 14:27

"trille" <trille@aab-net.dk> wrote in message
> [...]
Jeanette
> Christensen ICQ#: 169552694 Current ICQ status: + More ways to contact me

Hej Trille

Er det denne ?
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=9cf87cda-c7f3-41a2-8ea3-cc4f03ff0e31

Det var det eneste jeg kunne finde , håber det kan bruges.

Ole