Hvilken James Bond (007) film?
Fra : as

Dato : 01-11-03 14:10

Kan nogen hjælpe: Har kun seet een James Bond film i mit liv, og forsøger nu
at finde ud af hvilken.
Det eneste jeg kan huske er noget med en hvid super/sportvogn, der vist både
kunne flyve og klippegrotter og køre under vandet, og så noget med et
undersøisk hotel/by hvor forbryderne holdt til. Og jeg tror også det var
Roger Moore der var Agent 007. For ca. 20 år siden.

Mvh
Anders

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-11-03 14:29

as escribió / skrev

> [...]
> vist både kunne flyve og klippegrotter og køre under vandet, og så
> noget med et undersøisk hotel/by hvor forbryderne holdt til. Og jeg

I The Spy Who Loved Me kører han rundt i en hvid Lotus der kan laves om
til en ubåd.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : as

Dato : 01-11-03 14:33

> as escribió / skrev

> I The Spy Who Loved Me kører han rundt i en hvid Lotus der kan laves om
> til en ubåd.
> Med venlig hilsen
> Lars Hoffmann

Jeg tror du har ret, fandt dette på Nettet:

Spionen, der elskede mig

Skibsmagnaten Stromberg drømmer om en tid, hvor hele jordens befolkning vil
leve under vandet. Han designer derfor en undersøisk by og planlægger at
starte en atomkrig, der vil tvinge civilisationen til at flytte under
vandet. Ved brug af en snedig opfindelse sporer Stromberg sig ind på en
britisk og en russisk ubåd, som han tager til fange og gemmer i sin
supertanker "Liparus".

Tak for hjælpen
Mvh
Anders Stæhr

Fra : Brian Nielsen

Dato : 01-11-03 14:34

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message

> I The Spy Who Loved Me kører han rundt i en hvid Lotus der kan laves om
> til en ubåd.
> Med venlig hilsen
> Lars Hoffmann

Og den stemmer også med den undersøiske base.

/Brian