Panasonic GD-50.
Fra : MONA RASMUSSEN

Dato : 14-04-01 06:54

Hejsa.

Jeg har købt en Panasonic GD-50.

Er der nogen her som ved om jeg kan installere
ekstra ringetoner, animation og pauseskærm?

Og hvordan det evt. gøres?

Findes der en hjemmeside, a la mobiltricks.dk
men som vedrører Panasonic-telefoner?

Mange hilsner fra

Mona

Fra : Per Thrane

Dato : 14-04-01 10:07

* Hej MONA

[ Lørdag April 14 2001, skrev: MONA RASMUSSEN til All om emnet: "Panasonic
GD-50."]

MR> Jeg har købt en Panasonic GD-50.

Lækker telefon

MR> Er der nogen her som ved om jeg kan installere
MR> ekstra ringetoner, animation og pauseskærm?
MR> Og hvordan det evt. gøres?

Det kan man ikke. Den er låst til det den nu engang kan.

MR> Findes der en hjemmeside, a la mobiltricks.dk
MR> men som vedrører Panasonic-telefoner?

Jeg har kikket på programmerne, der ligger på www.mobile.box.sk, men det
har ikke været muligt for mig at finde noget sted på det store Internet,
hvor man kan købe et kabel til GD50'eren, så alle de fine programmer til
den ikke noget værd.

e \/
#|_ (_|
_###\ ___| |_ Mvh. Per+

.... Smarte personer arbejder i en ret vinkel fra realiteterne

Fra : MONA RASMUSSEN

Dato : 15-04-01 07:00

Per Thrane <Per_Thrane@nightcall.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MSGID_2=3a237=2f11.72_3ad8222b@fidonet.org...

> MR1> Jeg har købt en Panasonic GD-50.
> MR2> Ja, den er bare dejlig. Godt menustystem, god lyd-
kvalitet og størrelse. (passer til en damehånd)
Har tidligere haft en Panasonic (for ca. 5 år
siden).
og har siden da haft Bosch Dualband, Nokia 6150
og Motorola. Men har tit savnet min Panasonic...
Jeg ved godt, at der er andre telefoner som er
mere
avancerede og hotte/in, men jeg har set i
øjnene, at
GD-50 er min tekniske 'soulmate', -den eneste
ene!
(i øjeblikket...)

> [...]
fine
programmer til den ikke noget værd.
> MR2> Nå, men er iflg. den tekniske beskrivelse beregnet til
fax-, sogtware- og dataoverførsel.
Panasonic har en europæisk hjemmeside på
adressen:
http://www.mcuk.panasonic.co.uk/2001/index.htm
Iflg. denne side kan man få både PC-kort samt et
sæt bestående af modem, kalender/telefonbog og
PC-kabel. Jeg kender ikke lige prisen og har
ikke
umiddelbart tænkt mig at købe andet end håndfrit
øre-plug-sæt med tænd/sluk-knap på ledningen til
ca. kr. 300,-. Måske senere...

> MR2> Servicemeddelelse hvis nogen er interesseret:
Grunden til at det lige var nu jeg købte
telefonen, er
Bilka i sidste/forrige uge havde et tilbud til
kr. 100,-
incl. Sonofonabonnement. (Ekstermt billigt,
efter
min mening!)
Jeg har længe haft planer om at skifte alle mine
telefon-
abonnementer fra Tele Danmark, da jeg simpelthen
bare er så usigeligt træt af det firma.
Men da Bilka så havde dette fantasitiske tilbud,
slog
jeg til og købte til hele familien (5 ialt). Så
nu er vi alle
'klædt på', -også børnene på 8,9 og 10 år...

Mange hilsner fra

Mona, en ganske almindelig telefon-forbruger, som ikke har nogen
kommerciel interesse i hverken Panasonic eller Sonofon.