Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Tømning af sony digicam under XP
Fra : Duelund

Dato : 01-11-03 11:05

Hej.

Når jeg tilslutter mit Sony dsc-p51 til usb, starter xp stifinder. Kameraet
kan ikke ses under guiden tøm kamera. Er det muligt at lave om på dette.

Bevares jeg kan få billderne over på computeren. Guiden er blot en smule
mere elegant.

Tak for et hvert svar!

Mvh.

Tomas

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 07-11-03 16:18

On Sat, 1 Nov 2003 11:04:50 +0100, "Duelund" <lunddeu@ofir.dk> wrote:

> [...]
>kan ikke ses under guiden tøm kamera. Er det muligt at lave om på dette.
>
>Bevares jeg kan få billderne over på computeren. Guiden er blot en smule

Hej Thomas

Jeg overfører mine billeder til en mappe fra den "extra" Harddisk der
kommer frem, og så er de jo også slettet på din merystick.
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

Fra : Duelund

Dato : 08-11-03 10:12

> Jeg overfører mine billeder til en mappe fra den "extra" Harddisk der
> kommer frem, og så er de jo også slettet på din merystick.
> [...]

Hej Ulf.

Sådan gør jeg også, men jeg synes blot det er ærgeligt man ikke kan benytte
den indbyggede guide.
Her tænker jeg på at man er nød til at omdøbe alle filer osv. Der er lidt
mere automatik i guiden. Men, man kan jo ikke få det hele. Den metode du
beskriver fungerer jo fint og det må være det vitigste.

/Tomas

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 09-11-03 20:18

On Sat, 8 Nov 2003 10:11:56 +0100, "Duelund" <lunddeu@ofir.dk> wrote:

> [...]
>mere automatik i guiden. Men, man kan jo ikke få det hele. Den metode du
>beskriver fungerer jo fint og det må være det vitigste.

Hej Tomas

Jeg omdøber ikke nogle filer