World Show Billeder
Fra : Denise

Dato : 01-11-03 22:10

Hej
Så er der lidt forskellige billeder fra World Show

Hilsen Denise

Fra : Bente Jepsen

Dato : 01-11-03 23:42

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Så er der lidt forskellige billeder fra World Show

Hej Denise.

Tak for nogle fine billeder til os der ikke kan komme ind til showet selv,
det var dejligt

Mange hilsner
Bente

Fra : Denise

Dato : 02-11-03 09:26

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3fa436b9$0$4339$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> [...]
> >

> Hej Denise.
>
> Tak for nogle fine billeder til os der ikke kan komme ind til showet

Velbekomme

Hilsen Denise

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-11-03 11:53

> "Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
> meddelelse news:3fa436b9$0$4339$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> selv,

Hej Denise
Dejligt at du kunne komme til at tage billeder, jeg synes ikke at det var
til at komme til. Jeg ville så gerne have fotograferet den hvide Cornish
Rex, der lå i en rød pose, så det var sjovt at du havde et billde netop af
den kat
Jeg synes også det var sjovt at gense American Curl-kattene, de var så søde!
Hilsen Vibeke
P.S. det ene billede du har fra Gruppe IV er altså 2 siamesere, ikke
orientalere.

Fra : Denise

Dato : 02-11-03 12:05

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
søde!
> Hilsen Vibeke
> P.S. det ene billede du har fra Gruppe IV er altså 2 siamesere, ikke

Hej
Tak for rettelse som er foretaget. Jeg syntes bare de havde for store ører
til siameser. Er også lidt i tvivl om Sokoke.

--
Hilsen Denise

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-11-03 12:36

> [...]
> Tak for rettelse som er foretaget. Jeg syntes bare de havde for store ører
> til siameser. Er også lidt i tvivl om Sokoke.

Siamesere og orientalere bliver blandet, så ørestørrelsen har ikke noget at
gøre med hvad de er, begge skal have megastore ører
Dine billeder kan også være af Ocikatte, men jeg er absolut ikke ekspert på
disse racer.
Hilsen Vibeke

Fra : Lene Vang

Dato : 02-11-03 17:53

> Hej
> Tak for rettelse som er foretaget. Jeg syntes bare de havde for store ører
> til siameser. Er også lidt i tvivl om Sokoke.

Den ligner ikke den Sokoke som jeg var henne og pille ved,
den havde ikke prikker som på billedet.

> --
> Hilsen Denise

Hilsen Lene - som er monster træt efter 2 dage på udstilling

Fra : Denise

Dato : 02-11-03 20:08

"Lene Vang" <lenevangSLET@MIIIIGwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Den ligner ikke den Sokoke som jeg var henne og pille ved,
> den havde ikke prikker som på billedet.

> Hilsen Lene - som er monster træt efter 2 dage på udstilling

Hej Lene
Nej, hvis det ikke er Black Blotched Tabby, så er det nok ikke Sokoke, for
det kan jeg se den skal være i kataloget. Jeg er helt sikker på vi tog et
billede af en Sokoke, og der var ikke andre jeg kunne passe ind. Men det er
nok en Ocicat, der bare var et andet sted end de andre jeg tog billeder af.

--
Hilsen Denise

Fra : Broxgaard

Dato : 02-11-03 22:49

Jeg glemte mit karma hjemme på fyn.. så jeg fik ikke taget nogle billeder
øv..

det var ellers fedt...

--
Med Venlig Hilsen