ford mondeo utæt
Fra : Preben Jepsen

Dato : 01-11-03 15:42

mondeo 2.0 ambiente er utæt ved den udluftningsventil der sidder i venstre side i
bagagerummet - er lige blevet udskiftet hos Ford men er stadig utæt. Er der andre
der har det problem ?? Hvad skal jeg gøre ???

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.54.90.224)

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 16:36

> [...]
der andre
> der har det problem ?? Hvad skal jeg gøre ???

Mine er begge tætte og jeg kan heller ikke forestille mig hvad det skulle
gøre hvis de ikke var. Vand fra hjulene burde ikke kunne komme i
bagagerummet da der sidder indskærme og beskytter.
Er du 100 på at det ikke skyldes at bilen tager vand ind ved ventilerne?
Det kunne jo sagtens være en bagklap som ikke lukkede rigtigt eller et
rusthul i bunden af bilen.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark