sporing af min golf 2. 1.6tdèr fra 89
Fra : flemming t jensen

Dato : 01-11-03 13:21

jeg skal til at skifte alle 4 støddæmpere og har fået af vide at en sporing
efterfølgende vil være en god ide ,kunne derfor godt tænke mig at vide prisen på
dette .

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.165.168.122)

Fra : Jacob

Dato : 01-11-03 17:21

"flemming t jensen" <mailto:ft@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> efterfølgende vil være en god ide ,kunne derfor godt tænke mig at vide prisen på

Hjulcenteret tager vist lidt over 600 bobs...

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.130.157)

Fra : Torben Madsen

Dato : 02-11-03 15:41

Jeg ved ikke hvad det koster, men du kan såmænd godt selv lave en nogenlunde
udmåling. Prøv at kigge i bogen "So wirds gemacht" over golf/jetta diesel -
der er en beskrivelse af, hvordan det kan klares sådan til husbehov.

mvh
Torben Madsen