Er der ved at være tid til syn?
Fra : Peter

Dato : 01-11-03 11:56

Alt auto og pladearbejde udføres, få et fast tilbud
Fagmæsigt korrekt udført arbejde til fornuftige priser, værksted i Greve

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-11-03 12:02

On 1 Nov 2003 02:55:59 -0800, peterpladesmed@hotmail.com (Peter)
wrote:

>Alt auto- og pladearbejde udføres - få et fast tilbud

Nej - det ville være dumt. Man skal ikke lade en håndværker arbejde i
fast tilbud og da slet ikke rustarbejde. Man ved ikke, hvad der dukker
op, når pladerne pilles, og derfor afgives der som regel en pris, der
kan indeholde hvad som helst.

Skulle der eksempelvis være mere arbejde i rusten end først antaget,
springer manden over, hvor gærdet er lavest. Ingen tvivl om det.

/Mogens

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-11-03 12:26

Hej!

Peter wrote:

> Alt auto og pladearbejde udføres, få et fast tilbud

Du kender vist ikke så meget til 'usenet'? Det er ikke god kotume at reklamere
for kommercielle(?) foretagener i private grupper. Benyt venligst en gruppe i
dk.marked.kommerciel istedet...

Iøvrigt vil jeg tilslutte mig Mogens' udtalelse.

Obs: Svar på denne postering lander i dk.admin.netikette