MS Windows
briani 27239
Finde dobbeltgængerfiler
Fra : Riverwind

Dato : 01-11-03 11:15

Jeg står og mangler et gratis værktøj til Windows XP til at finde
dobbeltgængerfiler. Det skal helst virke på tværs af flere diskdrev.
Har I nogle gode idéer?

/Riverwind

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-11-03 14:33

Prøv tucows. Der findes masser af dem

Fra : Lars

Dato : 01-11-03 15:00

In article <bo0137$1jku$1@news.cybercity.dk>, riverwindfrimigfor@jereselendigespamheaven.dk
says...
> Jeg står og mangler et gratis værktøj til Windows XP til at finde
> dobbeltgængerfiler. Det skal helst virke på tværs af flere diskdrev.
> Har I nogle gode idéer?
>
> /Riverwind

Desv. ej gratis, men Total Commander, kan det du efterspørger og meget mere.

http://www.ghisler.com/

--
Best regards

Lars

Fra : Kispus

Dato : 01-11-03 22:57

> Desv. ej gratis, men Total Commander, kan det du efterspørger og meget
mere.

Ja og EasyCleaner finder også dubletter !
John