3Com Access Point går kold
Fra : No1

Dato : 01-11-03 17:27

Jeg har et 3Com 11g Access Point tilsluttet en Pro@ccess ADSL
forbindelse med WEP kryptering slået til.

En gang i mellem, ca. 1 gang om dagen, begynder den gule DSL lampe at
blinke konstant med lidt under et sekunds mellemrum. Samtidig kan man
ikke få fat i hverken internet eller acces pointens web interface via WLAN.

Er det "bare" access pointen der er defekt eller kommer den op at slås
med routeren eller hvad kan der være galt?

Fra : Henning Stoverud

Dato : 23-11-03 14:42

No1 <spam@nospam.fake> wrote in message news:<bo0mue$8l3$1@sunsite.dk>...
> [...]
>
> Er det "bare" access pointen der er defekt eller kommer den op at slås
> med routeren eller hvad kan der være galt?

Jeg har samme type problem med min 3Com AP (3CRWE454G72). Min AP er
ikke en DSL-gateway, men bare en ren AP. Hos meg hjelper det å skru
strømmen av og på en gang.