ASUS A7V133 m. RAID Problem
Fra : kim jensen\(8340\)

Dato : 01-11-03 18:19

Hej Gruppe!!
Under opstart af A7V133 kommer en besked "PCI MASS STORAGE CONTROLLER" er
fundet og driver søges.
Jeg har i bios disablet ata100, da jeg ikke har brug for RAID.
Jeg vil også gerne af med oven stående meddelelse; men hvordan gør jeg det.
???
Hilsen kim

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-03 19:10

"kim jensen(8340)" <hanne-kim@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har i bios disablet ata100, da jeg ikke har brug for RAID.
> Jeg vil også gerne af med oven stående meddelelse; men hvordan gør jeg

Hej Kim
Har du checket jumperne der skifter til Raid ?
Og hvilke stik bruger du til HD der er 4 stik på motherboard...
som kan bruges uafhængig af hinanden når raid er slået fra..
Vælger du de 2 nederste vil der komme liv i ATA100 Promise delen.
Jeg har selv brugt raid, men skiftet til ATA100 Promise istedet, efter at en
defekt HD smed systemet...

mvh
Preben