Sang i hovedet
Fra : Riverwind

Dato : 01-11-03 00:20

Hejsa

Jeg har fået en sang (eller en meget lille del heraf) ind i hovedet, og nu
skal jeg lige bruge noget hjælp til at finde ud af, hvilken det er.
Det eneste brudstykke jeg har er "... I am the american dream" eller noget
lignende. Det er en mand, der synger.
Nogen der har et forslag?

/Riverwind

Fra : Carl Drud

Dato : 01-11-03 00:24

On Sat, 1 Nov 2003 00:20:28 +0100, Riverwind wrote:

> [...]
> skal jeg lige bruge noget hjælp til at finde ud af, hvilken det er.
> Det eneste brudstykke jeg har er "... I am the american dream" eller noget

Frank Zappa "Bobby Brown"

http://www.davemcnally.com/lyrics/FrankZappa/BobbyBrown.asp

--
..signature under construction

Fra : Dallemusen

Dato : 01-11-03 00:33

hmmmm Zappa ......
De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 01-11-03 00:28

Riverwind <riverwindfrimigfor@jereselendigespamheaven.dk> wrote:
> Det eneste brudstykke jeg har er "... I am the american dream" eller
> noget lignende. Det er en mand, der synger.
> Nogen der har et forslag?

Google foreslår Feks Afroman: "The American dream"

Bid af teksten:
I am the American
Dream. Even though the government tried to experiment with me
By placing me in the projects, I'm still the American Dream.
Surrounded by drugs,
Jeopardized my life by living around thugs,
But I'm still the American Dream.
Kicked outta Palmdale High School
Because I was considered a distraction to the educational process.
I've traveled through the complete metamorphosis of the justice system,
And I'm still the American Dream.

find resten på
http://www.musicsonglyrics.com/A/Afroman/Afroman%20-%20The%20American%20Drea
m%20lyrics.htm

Have fun

Flying Hotdogs

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-11-03 09:49

skrev i en meddelelse news:bnuqns$g62$1@news.cybercity.dk
> [...]
> har er "... I am the american dream" eller noget
> lignende. Det er en mand, der synger. Nogen der har et

Måske det er Crosby, Stills, Nash & Young - American Dream (fra albummet af
samme titel - 1988) ?

Per
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - Masser af video's
Highlights fra 2002 og 2003 + meget mere

Fra : Poul Erik

Dato : 01-11-03 11:16

On Sat, 1 Nov 2003 09:48:31 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Måske det er Crosby, Stills, Nash & Young - American Dream (fra albummet af
>samme titel - 1988) ?

I Crosby, Stills, Nash & Young's "American Dream" indgår ovenstående
sætning ikke.

Det gør den i Frank Zappa's nummer, som jeg mener heddet "I am the
american dream"

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.telecykel.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-11-03 12:34

"Poul Erik" <lindaa@mail.telecykel.dk> skrev i en
meddelelse news:7317qvc5vq8sgo9j0sn5gte6ak73cg9tv1@4ax.com

> I Crosby, Stills, Nash & Young's "American Dream" indgår
> ovenstående sætning ikke.

Det ved jeg, men nu skrev han jo også "eller noget lignende".

> Det gør den i Frank Zappa's nummer, som jeg mener heddet
> "I am the american dream"

Zappa's nummer hedder Bobby Brown, og der indgår sætningen ordret, men den
var der jo allerede kommet "bud" på, så det ville jeg ikke skrive

Fra : Poul Erik

Dato : 01-11-03 14:10

On Sat, 1 Nov 2003 12:33:57 +0100, "Per Beer Hansen"
> [...]

>Zappa's nummer hedder Bobby Brown, og der indgår sætningen ordret, men den
>var der jo allerede kommet "bud" på, så det ville jeg ikke skrive

Rigtigt, men jeg sad lige og hørte "American dream", og ville fortælle
at det ikke var den.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : Riverwind

Dato : 01-11-03 11:20

Og det rigtige svar kom fra Carl Drud.
Du har vundet tre a'er til fri anvendelse på dit clipboard: AAA :)

Tak for hjælpen.

/Riverwind