Up&down stream??
Fra : Thog

Dato : 13-04-01 23:05

Hvis man har en linie 256/218 burde man så ikke kunne download med 28kbs
SAMTID med at man uploader med 13kbs?

Lige nu d/l jeg med 28kbs, SAMTIDLIG svinger min upload meget fra 0.5-5 kbs
hvad er der galt??

Håber i kan hjælpe mig

dsl38540

Fra : Christen Stephansen

Dato : 13-04-01 23:35

> Hvis man har en linie 256/218 burde man så ikke kunne download med 28kbs
> SAMTID med at man uploader med 13kbs?

http://home19.inet.tele.dk/larsjust/netexpres.html#90

/Christen Stephansen

Lars r3wls! Totally l33t =)

Fra : Thog

Dato : 13-04-01 23:44

Kan det også bruges hvis man har CyberCity ADSL??

Fra : Christen Stephansen

Dato : 13-04-01 23:43

> Kan det også bruges hvis man har CyberCity ADSL??

Det jeg linkede til skulle meget gerne (kort) omhandle TCP/IP, ikke
tweaking. Men ja, forklaringen gælder for alle Internet-forbindelser, der
benytter sig af TCP/IP. Dvs. Internettet som vi kender det, baseret på IPv4.

/Christen Stephansen

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 14-04-01 19:46

Hej med jer

Sådan meget hurtigt, så alt det der står på denne side, er det kun når man
har ATM kort, eller gælder det også når når man får Net Express V. 2 med
router ???

Thomas

Fra : Christen Stephansen

Dato : 14-04-01 21:47

> Sådan meget hurtigt, så alt det der står på denne side, er det kun når man
> har ATM kort, eller gælder det også når når man får Net Express V. 2 med
> router ???

Det er (for fanden) generelt for TCP/IP. Dvs. det jeg linkede til. Resten
kan jeg ikke svare for. Men Lars har tidligere påpeget, at FAQ'en er rettet
mod ver. 1, så du kan nok ikke regne med at alt der står passer til ver. 2.

/Christen Stephansen

Fra : Lars

Dato : 14-04-01 22:12

On Sat, 14 Apr 2001 20:45:44 +0200, "Thomas Hupfeldt"
<condor-9@mail.tele.dk> wrote:

>Sådan meget hurtigt, så alt det der står på denne side, er det kun når man
>har ATM kort, eller gælder det også når når man får Net Express V. 2 med
>router ???

Siden er lavet om NetExpres med ATM kort, men nogle af tingene
gælder alligevel også for NetExpres med router.

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Lars J.H

Dato : 14-04-01 22:25

<condor-9@mail.tele.dk> wrote:

>Sådan meget hurtigt, så alt det der står på denne side, er det kun når man
>har ATM kort, eller gælder det også når når man får Net Express V. 2 med
>router ???

Da jeg lavede FAQ'en eksisterede det såkaldte NE2 ikke, så udgangspunktet
er at oplysningerne kun gælder NetExpres med ATM-kort ( som der også højt
og larmende står øverst på siden )

Ting omkring de blokerede porte, mail-backup serveren, TCP Recieve Window
( men ikke Aggregaterate, og måske ikke MTU ), hvordan man tester sin up- og
downloadhastighed og et par ting mere gælder også for NE2. Det meste er
dog som sagt NE1 specifikt.

Forhåbentlig er der een som stabler en NE2 FAQ på benene.

--
mvh Lars J.H