HJÆLP MIG
Fra : fuck

Dato : 13-04-01 22:27

Hej

Jeg ken ikk hit u a'.

Hvordan for jeg delt min netexpress fra teledk, på mit hjemmenet via
min hub. Jeg har et ATM-kort og en siemens (dims) fra teledanmark.

Hilsen Tony.(polle)

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 14-04-01 09:16

Ja men Polle da, du skal bare skrive det på mobilos. Kik på :
http://home19.inet.tele.dk/larsjust/netexpres.html#130

Ole Madsen / "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC
Internet."

Fra : fuck

Dato : 15-04-01 00:12

Jeg er ke' af det. Meeen det hjælper mig desværre ikke, for det virke
bare ikke. Øv Øv.

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 15-04-01 14:54

Ok, har du :

1) software til deling ?
2) ethernet ?

Fra : fuck

Dato : 15-04-01 22:18

Allerførst tak for svarene.

Jeg bruger en hub + win98ME + der er netgearkort i alle tre pc'r og
det jeg har fået af tdc er en router lignene ting men alligevel er det
ikke en router.

Med venlig hilsen Tony.

Tony.feldam@paradis.dk

Fra : Jesper Skriver

Dato : 15-04-01 22:27

On Sun, 15 Apr 2001 21:17:31 GMT, fuck wrote:
>Allerførst tak for svarene.
>
>Jeg bruger en hub + win98ME + der er netgearkort i alle tre pc'r og
>det jeg har fået af tdc er en router lignene ting men alligevel er det
>ikke en router.

Hvis det er den som følger med NetExpress, så er det en router,
ikke verdens mest advancerede, men dog en router.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : fuck

Dato : 15-04-01 23:03

Hvis der så bare var nogen der viste hvordan man for delt sit
internet, for jeg kan ikk' hit u a 1.
PS jeg har set div. link og de du'r ikk.

Vh Tony

Fra : Jesper Skriver

Dato : 15-04-01 23:22

On Sun, 15 Apr 2001 22:03:28 GMT, fuck wrote:
>Hvis der så bare var nogen der viste hvordan man for delt sit
>internet, for jeg kan ikk' hit u a 1.

Det gør den pr. defaul i den åbne konfiguration, sæt dem blot til
automatisk at hente konfigurationen/adressen fra routere, så kører
det bare.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer