Opfindelse til især oldinge og småbørn
Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-03 05:11

Jeg har konstateret, at staniol er lugttæt vedr både ammoniakken fra gærende
urin og indol-skatol fra lort, og jeg arbejder mod følgende opfindelse: -
som jeg håber du kan kritisere/forbedre på.

En klud belagt med stanniol og luftkanaler masseproduceres - pris under en
krone, hvis millionmarked.
Denne CD-store "hightech-potte" trækkes op af lommen og skubbes ind i
underbukserne, mens du sidder eller ligger (eller står eller cykler ned ad
bakke), og ved tryk mellem to fingre på *nubre-1* udløses kuldioxidpatron så
luftkanaler folder potten sig ud til literstor halvkugle-skål , som
ekskrementerne landes i, og ved tryk på en anden slags *nubrer-2* trækker
randen sig sammen, så "sækken snøres i", og afsondrer skumplast i
sammensnøringen, så en lufttæt stanniolbelagt kugle haves og kan smides i
papirkurven og ligge der problemfrit i måneder indtil tømning.

Eller genbrugs-fanatikere kan lade den gode gødning havne på markerne.

De nævnte to slags (forskelligt-ru, følbare)"nubrer" til udløsning af
hhv potte-udfoldning(1)
og potte-forsegling (2)
behøver ikke være fordelt over pottens yderside, men
kan evt være placeret i kort bændel=hank, hvis det viser
sig bekvemmest for olding (eller barn der vågner i sengen og skal tisse) at
finde med højre hånd i mørket disse to udløserknapper.
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Rømer

Dato : 03-10-03 07:37

Ok - lad mig bare lege lidt med -

Potte af cd-størrelse finder jeg lidt problematisk - kan man ramme?
To udløsere - hvordan skelner man mellem udløser og lukker?

Hvis man er så bevidst om sine behov, at man ønsker at anvende mekanisme med
åbne/lukkefunktion - hvorfor så ikke gå på et rigtigt toilet?

Eller - hvis man er så bevidst om egne behov, vil man så ikke også ønske at
kunne rengøre sig efter toiletbesøg - og hvis man er i stand til dette -
hvorfor så ikke benytte toilet?
Og - hvis man er i en stuation, hvor rengøring faktisk er mulig - og
toiletbesøg ikke er muligt - hvorfor så ikke et bækken eller et hul i
jorden?

Umiddelbart har jeg svært ved at se den store fordel i forhold til en ble i
de skitserede situationer.
Men måske som transportablet lejrtoilet - hvor jeg dog stadig mener at
gammeldags latrin er at foretrække med mindre det er i område, hvor minimal
miljøbelastning søges undgået -. altså intet efterladt papir -

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-03 12:16

"Rømer" <fupkonto@hotmail.dk> wrote in message
> [...]
at
> kunne rengøre sig efter toiletbesøg - og hvis man er i stand til dette -

Så skal man op af sengen , ud og vandre, af med tøj

> [...]
minimal
> miljøbelastning søges undgået -. altså intet efterladt papir -

Løsningerne, uddybet nedenfor, betyder at du i biografen , stikker hånden
ned i en lomme, tager en "CD",
møver den ind i underbukserne og pisser og/eller lorter og slæber det
lugtløst, vandtæt indpakkede med dig hjem, uden nogen opdager det og uden at
du bruger dyre hygiejniske resourcer og uden at nogen mærker lugt og uden at
det tager så lang tid som piltrimsrejsen til det flisebeklædte hellige
hygiejne-tempel.Som er at gå over åen efter vand. Uøkologisk er den mindste
skamplet ved vore rutiner.

At man glemmer gamle folk natten over på institutionier og at børn får OCD
af fobi mod urenlighed , og at kommunen sinker uvenners byggemodningssag
fordi kloak lyder helligt, er blandt de MANGE STORE fortiede ulemper.
Min mor brækkede lårbenshals på plejehjem på vej til toilet om natten og
døde derfor kort efter. En almindelig skæbne.

Naturløsning elsker jeg om sommeren. Stanniol løsning nu.Alle tømte
emballager bæres til containeren fyldt med pis. Ingen lugt i hjemmet af den
grund.
Hvis jeg skulle forlade computeren for at pisse, fik jeg ikke tid at skrive
så meget
-----------
High-tech ekskrementering., hvis markedet var frit.

Der er korruptions-millioner at hente for hvert borgmester-slæng dvs ikke
kun Milo og Brixtofte-typerne, i at kunne forsinke byggemodning, der handler
om kloakering dvs VVS.

Derfor vil staten stritte imod sund-fornuft løsninger vedr fjernelse af
ekskrementer,

( som ikke var et problem i stenalderen, hvor vi blot gik lidt væk fra hus
og gade.)

At vi bruger tøj, frister til ble-overflødigheder

Småbørn - kinesere har blot forklæde skoleuniform så barnet kan sætte sig på
hug.

Inden de kan gå, bæres de og holdes frem, når mor mærker at den lille skal.

En fornuftig løsning kunne være liter-store polyurethan-"kondomer" der
sættes fast mod urinrør hhv anus, mens affaldsstofferne udlades.

Moderne chips-løsninger kan nok udvikles, så det sker håndfrit sikrere og
nemmere end ved kolostomi-opererede(der især tidligere lortede ud gennem
maveskind i en plastpose).

Plast kan pådampes metal, så et sådant stort kondom bliver totalt lugttæt,
og indtil chipsløsninger er udviklet, kan der i kondomet være luftkanaler,
så man ved et eller nogle tryk får en halv-stiv minipotte, som man let med
en hånd holder imod kroppen, så intet spildes(eller den hviler på stol/seng
underlag hvor man sidder eller ligger), og evt tørres bagefter med papir og
det hele forsegles og kan henligge til det fylder for meget i hjemmet og
bæres ud.

-------------

Politisk uvilje mod gode kondomer

Kondomer er gode nok, og er måske aldrig gået i stykker

når reglementeret brug, dvs når der er smørelse og de er korrekt påsat.

Japanerne har aldrig haft kondombrud (eller allergi-hysteri vedr gummi) og
gider ikke markedsføre non-latex kondomer, som er knap så elastiske som
gummi-kondomer (poly-urethan benyttes, pris 45 kr for to på apoteket, som
idag oplyste mig at de sælger så mange, at det ikke vil forsvinde ud af
sortimentet

De burde sælges i forskellige størrelser, og er lidt svære at rulle på, selv
ved min gennemsnitlige phallos.

De kan bruges med ethvert smøremiddel og genbruges uendeligt - der sker
nemlig ingen kvældning eller oxydation , som der gør med sart natur-latex,
der er umættet, dvs har sarte dobbeltbindinger.

Forkælelsen af apotekerne har stået på i årtier og omsider kastes lidt lys
på skadelighed og korrption, som overgår Rene Milos og Brixtoftes.

Men værste skadelighed er, at på et frit marked ville der ske reklame for
Avanti-kondomerne om ubrydelighed , og de ville udkonkurere både gummi og
ppiller

Medicinal-industrien tåler ikke det sidste. DET er en storskandale.

Kristensnobberi ligger bag det hvidkitlede præstskabs opbakning af
apotekermonopol, som er årsag til millioner af abortindgreb.

Japansk ærlighed er sund De bruger ikke ppiller men især kondom kombineret
med sikre perioder. Som er sikre.Kondom skyldes aldrig noget utilsigtet vedr
hjælpemidler, altid fortrydelse.

Svinsk vestligt terapeut-vælde vil ikke have, at RU486-piller og
polyurethan-kondom gør dem overflødige.

Fremstikllingspris for Avanti-kondomerne er ca som for gummi-kondomer, så
salgspris ville ikke være så urimelig dyr for polyurethanerne, som den er,
hvis privatisering.

Min fornyede interesse for de superstærke kondomer har at gøre med mine
faeces-forsøg.

Lugt fra lort trænger hurtigt gennem almindelige plastikposer og kondomer,
men næsten ikke gennem polyurethan, der er lige så tyndt (og dog ikke kan
beskadiges af en negl. Kun af en mands negl plus dobbelte armkræfter.)

Man kan føle de stærke kondomer lige så lidt som de gammeldags, dvs kun hvis
man ved de er på.

Men er man sart skal plastmembran være belagt med metalfolie for at være
lugttæt, så mine 45 kr var spildt.

Fra : Jonas Kofod

Dato : 03-10-03 23:07

> [...]
> møver den ind i underbukserne og pisser og/eller lorter og slæber det
> lugtløst, vandtæt indpakkede med dig hjem

Jeg skal godt nok ikke i biografen med dig!!!

Men hvis vi er der samtidig ved en tilfældighed kan jeg jo kende dig på at
du er den voksne mand der diskret sidder på sit sæde, med åbne bukser og
klør fem helt nede hos trolden, i gang med at lægge dej på et stykke
sølvpapir. Jo jo

>Snip<
"En masse konspirationsteorier (imponerende fantasifulde)"
>Snip<

Nå så det er egentligt ikke teknisk set din "opfindelse" kommer til kort -
men i form af modarbejdning fra politikere, medicinalindustri og
apotekerlobby? Har jeg fået dem alle med? - Nej der var sør'me osse det
kristne præsteskab - enhver præst ved jo at han er færdig hvis folk
begynder at tisse på staniol

Jo jo ser man det

>Snip<
> Men er man sart skal plastmembran være belagt med metalfolie for at
være
> lugttæt, så mine 45 kr var spildt.
>Snip<

Sidder du nu der hjemme og tisser (jeg håber vi kan nøjes med at "tælle" til
"nr 1" denne her gang) i et kondom og lugter til det?
Jo jo ser man det -) <= Smiley der vender det hvide ud af øjnene.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-03 06:17

"Jonas Kofod" <KofodFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> wrote in message

> [...]
> du er den voksne mand der diskret sidder på sit sæde, med åbne bukser og
> klør fem helt nede hos trolden, i gang med at lægge dej på et stykke

Jeg har ikke prøvet det i en biograf. En tolerant fremskridtsmand som
besøgte mig i i solen i min have, bemærkede en svag lugt inden jeg i det
skjulte fik skruet metallåg på marmeladeglasset, men da vi havde ting at
snakke om betød det intet.

HVIS jeg skulle i biffen og havde tyndskid, ville jeg selvfølgelig ikke rode
med sølvpapir, der jo knitrer, men have en flad skål så man hæves lidt over
hvor udsprøjt lander.
Babyers bleer er umenneskelige ved at skidtet mases op af deres hud.

> Sidder du nu der hjemme og tisser (jeg håber vi kan nøjes med at "tælle"
til
> "nr 1" denne her gang) i et kondom og lugter til det?

Den der fisen lugte kan, det er fisens ejermand.
Egen lugt er ikke så slem som andes.
Selvfølgelig er en god videnskabsmand nysgerrig om alt

"Intet bør være mig fremmed" var vigtigt slogan for Cicero og Poul
Henningsen m.fl.

Den eneste epokegørende gavnlige børneorm-forsker i efterkrigstiden brugte
sig selv som forsøgskanin - hvilket desværre er i strid med overlægernes
dovne egoistiske Helsinki-konvention.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-03 18:14

> [...]
> men i form af modarbejdning fra politikere, medicinalindustri og
> apotekerlobby? Har jeg fået dem alle med?

Overordnet konspirationsteori

En fin bog af Lars Bugge "Konspitationsteorier" 2003 gennemgår det meget,
der taler imod journalist-consensus vedr Kennedy-attentaterne, Diana, Martin
Luther King, Olof Palme, John Lennon, Marilyn Mopnroe, OJ Simpson , Elvis,
Ronald Reagen. Oklahoma-City-bombe, Estonia og 9.11 angrebet m.m.

Desuden det langsomme giftmord på Napoleon, der er sandsynliggjort, og at
Pearl Harbour angrebet var kendt i god tid af USA&UK og "Manden med
jernmasken"

Bogens seriøsitet er en anelse plettet af at der medtages UFO-mysterier,
frimurere og Bilderberg-gruppe samt biologisk-videnskabelige fabeldyr
teorier - incl fra rummet!

Energi-løgn og AIDS-opståen og teori om at månelanding er falsum behandles
også seriøst og alsidigt.

Der dannes et overordnet billede af, at velbegrundede protester imod
medieløgn undgås ved at "alt roder"

Rodløse, forvirrede vælgere kan således passiviseres.

Det svarer til måden den alt for vidtforgrenede lovjungle gør
myndighedsovergrebene uigennemskuelige og opsplitter protesterne pr
del-og-hersk poltik.

Politiken anmelder bogen latterliggørende, med analogi til Agent Moulder fra
X-files "Sandheden er derude", men det er unfair.

Aviser fortier, hvad ikke er dem bekvemt - fx at Diana var 1 ¾ time om at
komme på hospitalet.Lindh var også mindst en time længere undervejs til
skadestue, end hvad ville være normalt med den korte afstand.

Diana's chaførs øjne kan være blevet ramt af en blændende lysstråle -
hvilket også kan være brugt i andre tilfælde.Obduktion af Marilyn Monroe
viste IKKE sovepiller(som hun brugte) men viste stikpille-irritation af
endetarmen, og der var ikke sådan medicin i hendes hjem.

Hvorfor har den svenske stat dumpet 38500 tons forseglingsmateriale over
Estonia-vraget på havets bund, hvis ikke de har noget at skjule. Fornylig
påstod USA-regering miltbrandsmittefare fra papirarkiver om berømtheder og
destruerede dem.!

Både Bill Clinton, Tony Blair og Anders Fogh Rasmussen har været til møder i
Bilderberg-gruppen før de blev regeringsledere.

Begge Kennedybrødrene blev skudt imod samtidig fra flere retninger, men
efterforskning insisterer på kun een gal individuel morder. Robert ønskede
at genåbne sagen om sin bror JFK, og blev måske derfor skudt. En bror til
ham, der søgte at myrde Reagen, havde netop besøgt Bush - som fordi det ikke
lykkedes, måtte vente 4 år med at blive præsident.

Komplicerede politiregler hindrede efterforskning af sandsynlig
Palme-morder - "kun hvis der er et våben, kan en sådan sag genåbnes"!!!

Bombeteori vedr WTC er velkendt, Bedre fortiet er, at motoren fra det af de
4 fly, der ikke nåede et hus 11.9.01 lå to kilometer fra resten af flyet,
dvs det må være sprængt i luften og ikke bragt ned ved at besætning
overmandede terrorister.

"Paranoia er at kende alle detaljerne". Woody Allen

"Selv om man er paranoid, kan der jo godt være nogen, der følger efter én".
Woody Allen

" Problemet er ikke at jeg er paranoid, men at jeg ikke er paranoid
nok " Woody Allen

"Den der har fordel af forbrydelsen, har ofte medvirket til den." Seneca,
Machiavelli m.fl.

OM VORE ØNSKETÆNKENDE SELVBEDRAG OM AT VORE HERSKERE ER NOK OK:

" When my love swears that she is made of truth, I do believe her, though I
know she lies. " William Shakespeare

"Jo store løgn, jo større chance for at den bliver troet" Hitler

OM DOMMEDAGSPROFETI:

"Jeg tror ikke, at menneskeheden vil overleve de næste tusind år, medmindre
vi spreder os ud i rummet. Der kan ske for mange uheld med liet på en enkelt
planet" Stephen Hawking

"Djævelens største bedrift har været at overbevise mennesket om at han ikke
eksisterer" Talemåde

"Man kan narre nogle mennesker hele tiden, og alle mennesker noget af tiden,
men man kan ikke narre alle mennesker hele tiden."Abraham Lincoln

Historien er de løgne man er blevet enige om. Napoleon.

Se www.larsbugge.dk

Fra : kjaer

Dato : 03-10-03 22:25

"Rømer" <fupkonto@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Ok - lad mig bare lege lidt med -
>
> Potte af cd-størrelse finder jeg lidt problematisk - kan man ramme?
Gurli hun kunne skide i en flaske uden at ramme kanten
> Hvis man er så bevidst om sine behov, at man ønsker at anvende mekanisme
med
> åbne/lukkefunktion - hvorfor så ikke gå på et rigtigt toilet?
kedelig!

hvorfor så ikke et bækken eller et hul i
> jorden?
fordi vi har et hul i hovedet, og to huller skaber bare forvirring.
"Man må le", sagde lo-manden. Jamen; "en le hører til i loen" sagde
le-manden. Man må le.
Den skide Bo Warming, han kan da også finde på alting.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-03 06:23

"kjaer" <vil-no@spam.dk> wrote in message

> Gurli hun kunne skide i en flaske uden at ramme kanten

> med
> kedelig!

Ja, man har ikke andet sjov end hvad man selv laver.
Og oldinge og småbørn kan have fordele af utraditionelle løsninger, som
fantasifulde midaldrende særlinge evt kan udvikle.
Politiken skrev sept 03 - med fascistisk foragt - om en gamling hvis svinske
lejlighed ryddedes og der fandtes mængder af forseglede mælkekartoner med
lort.

Det er dog en smart lugtløs forbedring af mit påfund med marmeladeglas med
skruelåg. Mælkekartoner er også lugttætte,og spærrelags-effekt kendt fra
gylletanke bevirker at man ikke behøver sætte klemme om ombøjet åbning -
hvis ikke tyndskid (eller sammenblanding af pis og lort), sker ikke gæring
dvs aggressiv udledning af lugtstoffer pr overtryk opstår IKKE.

At ramme en flaske, som din Gurli, har jeg ikke prøvet, men hvis ringe
mængde og et tomt smalt olivenglas er ved hånden, har det virket fint, idet
man lader dets kant berøre dvs omslutte anus.

Tabu og fnis er problem og bør med i en fuldstændig konspirationsteori om
hvorfor jeg er forud for min tid med mine reformforslag.

Selvfølgelig er al hetz mod afvigere analog til naziernes bagvaskelse af
jøder.
Hetzernes fordel er som fordelen ved at pisse i bukserne når man fryser.

Fra : Mads Andersen

Dato : 05-10-03 07:38

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> [...]
idet
> man lader dets kant berøre dvs omslutte anus.

Du går altså og skider i glas? Hvorfor?

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-03 10:34

"Mads Andersen" <none@none.invalid> wrote in message
> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> idet
>
> Du går altså og skider i glas? Hvorfor?

Som min kone altid siger LIFE IS SHORT
Jeg kan arbejde mere på computeren, når jeg ikke skal forlade den for at
slippe af med biooutput, altså gå på WC.

Når man som jeg er 57 år, så skal man ofte tisse om natten, og min mor faldt
og døde kort efter pga en sådan natlig tur, og jeg falder hurtigt isøvn
igen, når jeg rækker ud efter en plastikkop og urinerer i den og så sover
videre,
- så bliver mine nattetimer mere effektive til at skabe udsovethed.

Desuden har jeg i ulandene set fordele ved tilbage-til-naturen

Der er rigelig med tomme emballager i min husholdning, så når jeg ikke går
ud i havens skyggekrog, så fylder jeg stort og småt på glas og
mælkekartoner,

og hvis vanen spredte sig til småbørn og oldinge, ville vi få et mere
selvhjulpent og lykkeligt Danmark, tror jeg.

Pottetræningsproblemer - nejtak. Mine børn løb nøgne og jeg tørrede op efter
dem.
Min ingeniør-far lærte mig praktisk "springen over hvor gærdet er lavest" på
alle punkter -
- "rend mig i traditionerne" efterlevede han bedre end sine jævnaldrende
blomsterbørn Rifbjerg og Panduro.

At få opmærksomhed, så folk gider læse mine langt vigtigere
indvandringskritiske og Nietzsche-Glistrupske indlæg, er medvirkende motiv
til at jeg skriver om min hjemme-forskning i pis og lort. Dårlig reklame er
bedre end ingen reklame, sagde mit idol Simon Spies, som også tog afslappet
på blufærdighed..

Fra : Jonas Kofod

Dato : 03-10-03 12:35

> Jeg har konstateret, at staniol er lugttæt vedr både ammoniakken fra
gærende
> urin og indol-skatol fra lort

Når du ikke sidder her og skriver tåbelige indlæg, så render du altså rundt
derhjemme og pisser og skider i staniol!!!
Du slår simpelthen Casper & Mandrilaftalen med flere hestelængder.

>Snip<
"Resten"
>Snip<

Hvornår udkommer du på DVD?

--
Jonas Kofod
"Mit kongerige for en det-hvide-ud-af-øjnene-vendende-smiley "

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-10-03 12:42

> --
> Jonas Kofod
> "Mit kongerige for en det-hvide-ud-af-øjnene-vendende-smiley "

-) ??

--
mvh/rg. Christian

Fra : Jonas Kofod

Dato : 03-10-03 12:59

> -) ??

Ja jeg havde brug for en smiley der vendte øjnene bagud

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-10-03 13:06

> Ja jeg havde brug for en smiley der vendte øjnene bagud

Ja og her er den:

Fra : Jonas Kofod

Dato : 03-10-03 13:35

> -) = det-hvide-ud-af-øjnene-vendende-smiley

Arhhh - så twister du den lige - det kan jeg godt se point taken, point
taken

Jamen så må du jo have mit kongerige (afhentet, jeg sender ikke)

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-03 12:55

> [...]
rundt
> derhjemme og pisser og skider i staniol!!!
> Du slår simpelthen Casper & Mandrilaftalen med flere hestelængder.

Og min indsats koster ikke skattepenge

Tænk på hvormange millioner vi bruger til at importere kemikalier til
spildevandsrensning fordi Greenpeacetosser ikke vil have lort ledt urenset
ud i havvand
Tænk på alt det vand der cirkuleres for at skylle lidt lort ud i havet.
Pyramiderne var fornuftigt byggeri i sammenligning med vort kloaksystem

Nietzsche ville ikke være helgen men klovn - Følg mig ikke.

Jeg vil godt afprøve synspunkter og helst overbevise , men at jeg morer
bedre end CasperC er da en kompliment.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-03 16:11

> [...]
rundt
> derhjemme og pisser og skider i staniol!!!

Dels er det IKKE MIG, der "render" til og fra skidehuset som en flok
molboer der går over åen efter vand

dels er der mere videnskab og mindre OT i mit indlæg end i dit

dels udstiller du en forældet holdning til at visse fine emner er lødigere
end andre - du må være en dinosaur som HelmuthNyborg&Hitler&Darwin,
der værdsætter udelukkende intelligensfærdigheder, der sigter mod krig

Forskning i selvhjælp for OLDINGE OG SPÆDBØRN har ikke så meget prestige,
som relativity som nogen tror skaber ny teknologi som der kan vindes krige
med eller forstås GPS med.

Helmuth Nyborg tror vi mangler matematiker-intelligens, og at staten skal
stimulere til fødsler af high-IQ børn der kan designe krigsmekanik, men
dansk krigsførsel består i at slikke USA i røven ved at sende soldater til
at gå vagt

og robotter producerer 99% af hvad vi forbruger, så hvad skal vi med
naturvidenskab, som er vigtigere end mine aparte forhavender?

Erkendelse, siger Einstein-fans. Beskæftigelsesterapi siger andre. Hvad
mener du kan berettige at Fogh/Tørnæs lægger vægt på at skolerne gør piger
interesserede i fysik,
mere end at lade dem bolle, heroinsprøjte sig, meditere, lave musikvideoer,
se TV eller sove i skoletiden?

Dansk eksportsucces er vist ikke blevet afgørende fremmet af
fysik&matematik, siden vi i 1912 var første land med dieselmotor på et
fragtskib(Selandia m/s)?

Fra : Herluf Andersen

Dato : 04-10-03 07:55

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dansk eksportsucces er vist ikke blevet afgørende fremmet af
> fysik&matematik, siden vi i 1912 var første land med dieselmotor på et

Du er en meget vidende skribent og tak for det gode indlæg her. For det
viser netop at vi mennesker bliver efterhånden fri for at arbejde, når de
opfundne robotter gr det hele.

Venlig hilsen

Herluf Andersen