taxi 2 er bedre en etteren...
Fra : killgore

Dato : 13-04-01 21:06

Jeg så lige Taxi på DR2, og må konstatere at 2'eren efter min mening er
væsentlig bedre (læs: sjovere). Hvad synes i andre? Det er jo egentligt et
sjældent fænomen, idet det plejer at være omvendt (etteren er bedre end
2'eren)... Hvad mener I andre? Nogle andre eksempler på en 2er der er bedre
end 1eren???

/Killgore

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-04-01 21:46

killgore wrote:

> Nogle andre eksempler på en 2er der er bedre
> end 1eren???

Terminator

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Zwupper

Dato : 13-04-01 21:55

> Terminator

og Evil Dead.......

Flere?

Fra : anders

Dato : 13-04-01 22:43

Jeg synes Evil Dead 1 er bedre. Jeg kan godt lide det lidt mere sleazy
low-budget look :)

Fra : Claus Nielsen

Dato : 15-04-01 09:47

>Jeg synes Evil Dead 1 er bedre. Jeg kan godt lide det lidt mere sleazy
>low-budget look :)

Evil Dead 2 ligner da heller ikke ligefrem en forkromet
Hollywood-produceret film...

Derimod forsøger 3'eren mere at ligne en "rigtig" film... Den virker
lidt mere finpudset - hvilket nok er grunden til, at jeg ikke er såå
vild med den.

Mvh, Claus Nielsen
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Ramses

Dato : 13-04-01 23:00

> Nogle andre eksempler på en 2er der er bedre
>end 1eren???

IMO :
Lethal Weapon 2 (har ikke set Lethal Weapon DC eller er det SE)
Scream 2
Tarzan And His Mate
The Texas Chainsaw Massacre Part 2
The Empire Strikes Back (ok det er part 5!; )
Aliens
Hellbound : Hellraiser II
The Lost World : Jurassic Park
Die Hard :With A Vengeance (bedre end 1 og 2...tilsammen!-hæhæ)
---
EOD! =)
mvh
Ramses

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 13-04-01 23:17

"Ramses" <jawsxalien@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> IMO :
> Lethal Weapon 2 (har ikke set Lethal Weapon DC eller er det SE)

ahh, mener du det?
> Scream 2

.... det kan du ikke mene
> The Empire Strikes Back (ok det er part 5!; )

Star wars, who cares...

> Aliens

både og

> The Lost World : Jurassic Park

Ja ok, nu forstår jeg, det er en joke, ikke?

> Die Hard :With A Vengeance (bedre end 1 og 2...tilsammen!-hæhæ)

Hvis ikke, så er vi i hvert fald dybt uenige... men det er der også plads
til

Joakim
--
joker @ icq# 19193882

Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-04-01 01:32

On Fri, 13 Apr 2001 22:05:45 +0200, "killgore" <killgore20@yahoo.dk>
wrote:

>Hvad mener I andre?

Jeg er enig... Og Emma Sjöberg bliver jo heller ikke grimmere med
tiden.

Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ#: 9178476
http://h2ns.dk

Fra : B. Kjeldsen

Dato : 14-04-01 09:03

"killgore" <killgore20@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg så lige Taxi på DR2, og må konstatere at 2'eren efter min mening er
> væsentlig bedre (læs: sjovere).

Jeg synes ikke den er bedre, men sætter du lighedstegn mellem sjovere og
bedre, så må jeg nok give dig ret. Men jeg synes Taxi 1 var mere opfindsom,
og skildte sig lidt mere ud fra gennemsnittet af den slags action film. Men
forstå mig ret jeg er vild med begge to. Jeg troede franskmænd to sig selv
alt for højtideligt, men det har ihvertfald disse to film lavet om på.

Hilsen Brian

Fra : "t"

Dato : 16-04-01 01:23

------=_NextPart_000_0003_01C0C61C.3A165560

Jeg er ikke enig. Taxi 2 er god og sjov, hvilket m=E5 siges, at v=E6re =
us=E6dvanligt for en to'er, men er egentlig Taxi 1 i en ny indpakning. =
Der hvor 1'eren for alvor giver 2'eren baghjul er p=E5 lydsporet, skru =
op for lyden under de fede biljagter i Marseille og nyd det suv=E6rene =
soundtrack.

T. Vilstrup

------=_NextPart_000_0003_01C0C61C.3A165560

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-1" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Jeg er ikke enig. Taxi 2 er god og =
sjov, hvilket m=E5=20
siges, at v=E6re us=E6dvanligt for en to'er, men er egentlig Taxi 1 i en =
ny=20
indpakning. Der hvor 1'eren for alvor giver 2'eren baghjul er p=E5 =
lydsporet, skru=20
op for lyden under de fede biljagter i Marseille og nyd det suv=E6rene=20
soundtrack.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>T. Vilstrup</FONT></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0003_01C0C61C.3A165560--

--
Posted from [194.192.69.55] by way of oe71.pav1.hotmail.com [64.4.30.206]

Fra : Morten Secher

Dato : 21-04-01 23:58

killgore <killgore20@yahoo.dk> wrote in message
> Jeg så lige Taxi på DR2, og må konstatere at 2'eren efter min mening er
> væsentlig bedre (læs: sjovere). Hvad synes i andre?

Jeg har kun een ting at sige:

Ninjaaah!

Hygge,
Morten

Fra : John Hinge

Dato : 22-04-01 10:31

Morten Secher wrote:

> Ninjaaah!

Hmm er det ikke det Anjin-San's Shogun skriger da han bliver overfaldet
Jeg mener vi skal hen i afsnit en 4-6 stykker af 'Shogun' ?

Nåå, det var Taxi 2.. Hmm den har jeg ikke set.. Den siges at være
helt fantastisk. Jeg må hellere se den

Shogun er nu i øvrigt ikke helt dum selvom det er med Richard
Chamberklam som jeg har mange aversioner overfor.

Fransk Film ka nu efterhånden noget med de let alternative sorte
action film. Nikita, Dobermann, Taxi (1+2) der er sikkert flere.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : Morten Secher

Dato : 22-04-01 15:58

John Hinge <shayera_gimmenospam_@cutey.com> wrote in message

> Hmm er det ikke det Anjin-San's Shogun skriger da han bliver overfaldet
> Jeg mener vi skal hen i afsnit en 4-6 stykker af 'Shogun' ?

Sikkert. Har heldigvis fortrængt det...

> [...]

> Fransk Film ka nu efterhånden noget med de let alternative sorte
> action film. Nikita, Dobermann, Taxi (1+2) der er sikkert flere.

Fantastisk er nu så meget sagt. Men den er fuld den der typiske franske
fjolle-humor, som nogle mennesker ikke kan lide. Men det er vel et spørgsmål
om smag...

Hygge,
Morten