CBB / Sonofons net
Fra : Torben

Dato : 31-10-03 20:03

Hej Alle,

Hvorfor f..... kan min nye T610, som er låst til Sonofon,
ikke køre med mit CBB kort?
Det er sgu da Sonofons net, og det har virket på alle de andre telefoner
jeg har købt med Sonofon Variant abb.

Nogen der har en ide...?

Mvh

Torben

Fra : Claus E Beyer

Dato : 31-10-03 20:10

"Torben" <torben@torsted.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> ikke køre med mit CBB kort?
> Det er sgu da Sonofons net, og det har virket på alle de andre telefoner

Muligvis fordi man er blevet "bedre" til at låse telefonerne. Nu kan telefoner,
der er låst til TDC Mobil heller ikke længere benyttes med et Telmore-kort.

-cb

Fra : Torben

Dato : 31-10-03 20:23

Unlock er forhåbentlig stadig mulig

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-11-03 15:32

Torben skrev:

> [...]
>ikke køre med mit CBB kort?
>Det er sgu da Sonofons net, og det har virket på alle de andre telefoner

Jeg har allerede svaret dig i news:dk.marked.privat.telefon.mobil -
hvor du også har postet dit indlæg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!