Pris på GPRS
Fra : Finn I

Dato : 31-10-03 19:46

Jeg har Telmore samt GPRS. Men jeg syntes ikke jeg kan finde priserne på
Gprs hvis jeg benytter den i Tyskland. Jeg har været rundt på TDC's pris
side men kan ikke rigtigt finde noget på GPRS i udlandet.

Er der nogen der kan hjælpe med et link (Eller leder jeg de helt forkerte
steder)?

Mvh
Finn

Fra : Claus E Beyer

Dato : 31-10-03 20:06

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> side men kan ikke rigtigt finde noget på GPRS i udlandet.

> Er der nogen der kan hjælpe med et link (Eller leder jeg de helt forkerte

Her ser du hos hvilke operatører i hvilke lande man kan benytte TDC/Telmore
gprs:

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/produkter_services/udland/gprs_roaming_i_udlandet/index.jsp

I Tyskland kan du (kun) benytte »Vodafone mobilfunk GmbH«, og i prislisten på
http://mailkalender.tdcmobil.dk/roamingdata/output/postpaid_roaming/operator/262-02.htm
eller på
http://mailkalender.tdcmobil.dk/roamingdata/output/postpaid_roaming/operator/pdf/262-02.pdf
ses det »GPRS roaming, pris pr. Mb 106,75 kr.«

Mindstepris per opkobling er for 75 kB, hvilket ser ud til at være kr. 8,01 som
mindstepris, hver gang man logger på gprs.

-cb

Fra : Finn I

Dato : 31-10-03 20:16

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mindstepris per opkobling er for 75 kB, hvilket ser ud til at være kr.
8,01 som
> mindstepris, hver gang man logger på gprs.
Host, host

Tak for link. Jeg tror godt nok mobilen skal blive i lommen når jeg er i
tyskland. Jeg syntes ellers det kunne være smart at hente mail mens man var
på farten (Det er det også men åbenbart også pi... dyrt)

Mvh
Finn.