Siemens S55 Email
Fra : Tue Vestergaard

Dato : 30-10-03 19:40

Gooood aften,

Er der en, der vil fortælle mig hvad jeg gør forkert, når jeg prøver at
sende email fra min S55?

Indstillingen er som følger:

"Adgangsprofiler:"
"Brugeropsætning:"
"operatør:" TDC Java (den lå der i forvejen, så den bruger jeg
bare?)
"brugernavn:" min email-add. som også er mit brugernavn i outlook
"e-mail-adr:" tjaeh, den siger vel sig selv
"svar-adr:" blank
"Bruger-ID:" min email-add. igen.
"Adgangskode:" ja her er så min adgangskode
"Mail-opsæt:"
"Hent kun mails mindre end bla-bla-bla"....sat til 20 kb
"Gem kopi på server?" ja
"Typer" pop3
"pop3-server" min pop3-server som den står i outlook
"pop3-port" 110
"smtp-server" min smtp-server som den står i outlook
"smtp-port" 25
"smtp-godkend" nej

Jeg kan sagtens modtage mails, så fejlen ligger vel ved smtp-delen??
Er der nogen der har en idé er den mere end velkommen.

Tue

Fra : J.K.Arning

Dato : 30-10-03 19:52

Tue Vestergaard wrote:
> Gooood aften,
>
> Er der en, der vil fortælle mig hvad jeg gør forkert, når jeg prøver
> at sende email fra min S55?

[Snip]

Er TDC din internet udbyder ?

Du skal tage højde for at din ISP ikke tillader
hvem som helst at sende igennem deres SMTP server
vis du benytter TDC både til mobil og ISP skal der måske
benyttes en bestemt server eller du skal måske logge på
SMTP serveren ..

Regards

Fra : Finn I

Dato : 30-10-03 19:53

"Tue Vestergaard" <tue.vestergaardSLETHER@skjoldhoej.dk> skrev i en
meddelelse news:bnrm1r$1rcr$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

> "smtp-server" min smtp-server som den står i outlook
> "smtp-port" 25
> "smtp-godkend" nej

Hvis du har TDC kan du skrive "smtp.mail.dk" så tror jeg det virker.

Mvh
Finn I

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 30-10-03 20:02

Tak til J.K. og Finn for hurtigt og kompetent svar...det var da lige det,
der skulle til.

Tue