CBB farve logo i ordentlig kvalitet?
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-10-03 16:51

Hej igen

Tænkte på om der var nogle herinde der lå inde med en bedre udgave af
farve logoet på CBB's side. Det der ligger på deres side til download
ligner noget klyt i både PhotoShop og når at jeg ser det på min mobil
ser det ikke meget bedre ud. Størrelsen passer meget godt til displayet.

Men der er stor forskel i farvene set i forhold til hvis at jeg fx
kigger på billedet i PhotoShop eller har uploadet det til min fon og ser
på det.

Håber at der er nogle af jer der friske på at hjælpe.

Ps. Kan godt smide det billede jeg har i Dk.Binær hvis at folk ønsker at
se det original billede jeg arbejder med?
Flemming Jacobsen

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 30-10-03 23:28

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen
>
> Tænkte på om der var nogle herinde der lå inde med en bedre udgave af
> farve logoet på CBB's side.

Nu ved jeg jo ikke hvadfor en telefon du har men kan du egentligt ikke bare
hive deres originale logo (det der bliver brugt til SELVE siden)
ned og konvertere det og så smide det op på telefonen fra din pc?
Hvis du har f.eks. en nokia 7650 så kan du nemlig sagtens gøre det.

>Det der ligger på deres side til download
> ligner noget klyt i både PhotoShop og når at jeg ser det på min mobil
> ser det ikke meget bedre ud. Størrelsen passer meget godt til displayet.

Er det nu ikke ret generelt med CBB's logo *G*

> Men der er stor forskel i farvene set i forhold til hvis at jeg fx
> kigger på billedet i PhotoShop eller har uploadet det til min fon og ser
> på det.

Givetvis fordi der er for mange farver til at din mobil kan vise dem eller
fordi at skærmen ikke gengiver farverne korrekt hvilket
mange skærme på mobiler idagf ikke gør.

Hvis allerede du bruger det billede der også bliver brugt på siden er der
stor sansynlighed for at dit problem er for mange farver.
Prøv e.v.t. at reducere antallet af farver i billedet.

Steven.

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.