Billigst på Sonofons net?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 29-10-03 12:42

Hej,

Jeg har Telmore nu, men da TDC har meget dårlig dækning der hvor jeg bor, er
jeg nødt til at skifte. Sonofon har OK dækning. Jeg ville gerne have et
Telmore-lignende abb., men med Selvhenter kan jeg ikke ringe i udlandet, og
ved CBB koster det 499,- at få udlandstelefoni oprette. Hvilke andre
muligheder har jeg?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Fischer

Dato : 29-10-03 17:51

> Jeg ville gerne have et Telmore-lignende abb., men
> med Selvhenter kan jeg ikke ringe i udlandet, og
> ved CBB koster det 499,- at få udlandstelefoni
> oprette. Hvilke andre muligheder har jeg?

Billig, Sonofon net og udlandstelefoni er vist 3 ord der bare ikke
harmonerer.
Jeg er bange for at det enten står på dyr oprettelse (CBB) eller dyr i brug
(Sonofon et-eller-andet).

*Fischer

Fra : Georg

Dato : 29-10-03 18:51

Hvilket område dækker Sonofon bedre end TDC??? Jeg er meget interesseret i
at vide hvilke områder Sonofon dækker bedre end TDC, da Sonofons dækning
generelt er dårligere end TDC`s. På forhånd tak.

Georg

Fra : TBC

Dato : 29-10-03 20:54

On Wed, 29 Oct 2003 18:51:29 +0100, "Georg" <linesnuden@hotmail.com>
wrote:

>Hvilket område dækker Sonofon bedre end TDC??? Jeg er meget interesseret i
>at vide hvilke områder Sonofon dækker bedre end TDC, da Sonofons dækning
>generelt er dårligere end TDC`s. På forhånd tak.

I randområderne i tyndere befolkede områder kan der være stor forskel
på hvor god dækning der er fra de to net. En enkelt masts placering,
eller lokale natrulige forhold kan gøre forskel og være afgørende for
hvor mange "udfald" man oplever på det eneklte net.

Til eksempel kan jeg huske at det ene net dækkede bedst på mine
forældres bopæl, men omvendt i deres sommerhus. Begge steder uden for
større byer i Nordjylland.

TBC

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 29-10-03 21:34

> Hvilket område dækker Sonofon bedre end TDC??? Jeg er meget interesseret i
> at vide hvilke områder Sonofon dækker bedre end TDC, da Sonofons dækning
> generelt er dårligere end TDC`s. På forhånd tak.

Jeg bor Schacksgade i Odense, som åbentbart ligger i "skygge" ifht. TDCs
antenner.

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 29-10-03 19:23

Hej

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> wrote:

>Jeg har Telmore nu, men da TDC har meget dårlig dækning der hvor jeg bor, er
>jeg nødt til at skifte. Sonofon har OK dækning. Jeg ville gerne have et
>Telmore-lignende abb.

Hvis det er et ufravigeligt krav at du skal kunne ringe _fra_ udlandet
blir' det nok svært ! - Ellers må buddet være tele2
www.tele2mobilonline.dk hvor du kan snakke for 68 øre, og sende sms for
19 øre, du kan ringe _til_ udlandet, og de benytter Sonofon's net.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : TBC

Dato : 29-10-03 21:00

On Wed, 29 Oct 2003 12:42:28 +0100, "Rasmus Nielsen"
> [...]

>Telmore-lignende abb., men med Selvhenter kan jeg ikke ringe i udlandet, og
>ved CBB koster det 499,- at få udlandstelefoni oprette. Hvilke andre

Hvis du kan undvære mange af de faciliteter som Telmore tilbyder,
kunne www.tele2mobilonline.dk være et godt bud. Det er den billigste
taletid der fåes, og du får hele oprettelses gebyret vekslet til
taletidsminutter.

Prisen for et billigere produkt er dog at alle fordyrende elementer er
sparet væk. (det tilbydes kun taletid og SMS) Men er du som jeg blot
ude efter det, så er det et oplagt bud, uanset hvilket net man tager i
betragtning.

TBC

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-03 21:35

> men med Selvhenter kan jeg ikke ringe i udlandet, og

Efter hvad jeg har hørt skulle dette være muligt fra januar måned.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg