Mobiltelefon på Cuba?
Fra : Jan A.

Dato : 28-10-03 22:29

Hej
Er der nogen, der ved, om man kan bruge sin danske mobiltelefon på Cuba?

Den kan ikke køre på det amerikanske net, så måske heller ikke på Cuba?

Tak for hjælpen. Jan Andreasen

Fra : Henrik Andersen

Dato : 28-10-03 23:42

Hej Jan A.

Jeg tror du har ret, de kører nok på 1900 båndet...

Mvh Henrik

Fra : Stephan Vestergaard

Dato : 29-10-03 03:33

Du kan prøve at se her :
http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/net_cucc.shtml

De køre 900mhz der overe på den operatør, men så er det om din udbyder har
en aftale med dem?

Fra : Fischer

Dato : 29-10-03 06:02

> De køre 900mhz der overe på den operatør, men så er
> det om din udbyder har en aftale med dem?

TDC har roamingaftale med C_Com i Cuba.
Opkald til DK koster en opkaldsafgift på godt 9 kr. og herefter 33 kr. pr.
minut. Så gør det kort, ik'!

*Fischer