Nokia 6600
Fra : officeman

Dato : 28-10-03 15:32

Hejsan

6600 er landet, og hold kæft den er fed

Nogen der har noget at sige om den ?????

Officeman

Fra : Christian Poulsen

Dato : 28-10-03 16:41

> 6600 er landet, og hold kæft den er fed
> Nogen der har noget at sige om den ?????

Det er jo blot 7650, N-Gage eller 3650 i et andet design. Plus
selvfølgelig lidt flere farver på skærmen og MMC-kort. Jeg
er ikke imponeret. Men jo, den er da lækker at have i hånden
og vejer ikke ret meget.

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 28-10-03 19:07

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in message

> Det er jo blot 7650, N-Gage eller 3650 i et andet design. Plus
> selvfølgelig lidt flere farver på skærmen og MMC-kort. Jeg
> er ikke imponeret. Men jo, den er da lækker at have i hånden
> og vejer ikke ret meget.

njaa, softwaren er jo også blevet opdateret lidt. Således er det nu Symbian
7.0, mod tidligere 6.1, der er understøttelse af MIDP 2.0 etc. Men jeg vil
nu godt medgive, at jeg synes hysteriet omkring den er lidt overdrevet.
Mvh
Anders O

Fra : Manse

Dato : 28-10-03 19:11

Hey

Jo, har kigget på T610, men så at 6600 kom og har samlignet dem og 6600 er
den klart overlegen, især i kamera, og skærmen står klart bedre end
T610...... men koster oxo en del mere

Manse

Fra : Jacob Andersen

Dato : 28-10-03 19:31

"Manse" <11kili@sol.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jo, har kigget på T610, men så at 6600 kom og har samlignet dem og 6600 er
> den klart overlegen, især i kamera, og skærmen står klart bedre end

Jeg synes ikke rigtig man kan sammenligne dem direkte. En T610 vejer 95
gram, Nokia 6600 vejer 125. Sammenligner man rent på features eller
muligheder er 6600'eren jo helt klart overlegen, men den er større end jeg
vil acceptere at mine telefoner er.

/Jacob

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 28-10-03 21:23

> [...]
> gram, Nokia 6600 vejer 125. Sammenligner man rent på features eller
> muligheder er 6600'eren jo helt klart overlegen, men den er større end jeg

Du bliver ikke 3 kunde lige foreløbigt, så?
Mvh
Anders O

Fra : Jacob Andersen

Dato : 29-10-03 01:49

"[8260]Anders Olesen" <a_k_olesen@varmpost.com> wrote in message

> Du bliver ikke 3 kunde lige foreløbigt, så?

Det har du helt ret i.

/Jacob

Fra : John

Dato : 28-10-03 21:25

"Manse" <11kili@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hey
>
> Jo, har kigget på T610, men så at 6600 kom og har samlignet dem og 6600 er
> den klart overlegen, især i kamera, og skærmen står klart bedre end
> T610...... men koster oxo en del mere

Du kan heller ikke sammenligne de to telefoner. Det er trods alt ikke samme
klasse.
Du skal nærmere sammenligne den med Siemens SX-1.

Mvh

John