Hjælp til valg af firmamobil
Fra : Anders

Dato : 27-10-03 21:53

Står snart og skal vælge firmamobil. Budget 2-2,5 K. Jeg har altid været
lidt lun på 6610, men der er jo sket en del siden. Hvad kan I anbefale?

Kravene er: den skal være stabil, diskret, trådløs komm (IrDa/Bluetoth),
kalender, profiler. Af samme grund synes jeg S/E610 måske er liiige "smart"
nok?
....hjæææælp ; )

Mvh Anders

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 27-10-03 21:58

"Anders" <anders-birgitte@FJERNMIGnielsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kravene er: den skal være stabil, diskret, trådløs komm (IrDa/Bluetoth),
> kalender, profiler. Af samme grund synes jeg S/E610 måske er liiige

Nokia 6600?
Ellers bliver SE P900 nok den ultimative firmamobil, men den ryger nok over
prisen.
Mvh
Anders O

Fra : prebstar.dk

Dato : 27-10-03 23:03

> Nokia 6600?

Ryger vist oz over prisen.. har ihvertfald lige bestilt en til 4099,-

/Preben!

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 27-10-03 23:18

> Ryger vist oz over prisen.. har ihvertfald lige bestilt en til 4099,-

Tillykke, tror det er en fed mobil.
Jeg vil dog tro, den skal konkurrere med SE 610, og det får den da svært ved
til den pris...
Mvh
Anders O

Fra : Jacob Andersen

Dato : 27-10-03 23:45

"[8260]Anders Olesen" <a_k_olesen@varmpost.com> wrote in message

> Tillykke, tror det er en fed mobil.
> Jeg vil dog tro, den skal konkurrere med SE 610, og det får den da svært
> [...]

Det er slet ikke den den skal konkurrere med. Det er en series 60 telefon,
med symbian, den har en hel del mere potentiale end t610. Den er også
større.

/Jacob

Fra : John

Dato : 28-10-03 00:24

"[8260]Anders Olesen" <a_k_olesen@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> Tillykke, tror det er en fed mobil.
> Jeg vil dog tro, den skal konkurrere med SE 610, og det får den da svært
ved
> til den pris...

Nope. Det er planen at den skal konkurrere med blandt andet Siemens SX-1.
T610 er trods alt en klasse under, men stadig en prima mobiltelefon.

Mvh

John

Fra : T.B.

Dato : 28-10-03 07:59

Anders wrote:
> [...]
> kalender, profiler. Af samme grund synes jeg S/E610 måske er liiige "smart"
jeg ville vælge noget som en SE z600 som kommer næste uge i butikkerne.
Lille, diskret pga. muslingeform, og ikke poppet - det kan du self. gøre
den da du nu kan skifte covers, men den er mit bud.
Den har bluetooth/IrDa og det skulle virke fino.
Prisen skulle herhjemme blive i omegnen af 2-2.5K så det er jo lige i
din boldgade.

et seriøst review kan læses her:

http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=492

Venligst