dk´s mest mærkelig mobil?
Fra : WHaP

Dato : 27-10-03 15:00

hej jeg har en 6210 som jeg har opdateret til en 6250 fordi den havde
problemer med at få forbinnelse. ikke nok med dette udskiftede jeg også dens
antenne.

Men stadig opføre den sig ringtig mærkelig for når jeg sidder hjemme (bor en
lille lansby) er det overhoved ingen forbinnelse, men lige så snart jeg køre
et smut til åbenrå eller andre størrer byer få jeg lige pludselig max
forbinnelse ?? så tænker men what?
skal lige siges at når jeg smækker mit simkort i min gamle 3310 (der hjemme)
har jeg også max forbinnelse.
Køre på TDC´s net.
Når jeg søger manuelt finder den sonofon/orange (når den altså ikke kan
finde TDC)
Nogen der har en ide om hvad der kan være galt?

WHaP

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 27-10-03 16:45

"WHaP" wrote in message news:bnj87t$d8m$1@news.net.uni-c.dk...
> hej jeg har en 6210 som jeg har opdateret til en 6250 fordi den havde
> problemer med at få forbinnelse. ikke nok med dette udskiftede jeg også
dens
> antenne.
[kip]
> Nogen der har en ide om hvad der kan være galt?

Jup! Nu kan jeg ikke præcis huske det, men jeg læste (på en eller anden
hjemmeside) at det var én af ulemperne ved at ændre en 6210 til 6250....
Altså at den ikke kunne modtage signal så godt. Jeg er ikke sikker, men
mener det var fordi den så kun kunne køre på 900 Mhz nettet..... I hvert
fald var det grunden til, at jeg valgte _ikke_ at prøve at opgradere min
daværende 6210....

Hygge...
Daniel

Fra : WHaP

Dato : 29-10-03 13:32

takker for svaret...
men fandt også ud af at jeg havde strammet skuerne lidt for meget. jeg lige
har prøvet at løsne skruerne lidt og nu har den signal næsten hele tiden....
der kommer dog hurtigt huller i samtaler hvilket nok skyldes den køre på 900
Mhz nettet. så jeg vil forsøge at flashe den om =)
Detsvære er de sider gået ned som jeg brugte før i tiden nogen der har nogle
gode sider?

WHaP