T610 Skærm??
Fra : Yildizhan

Dato : 27-10-03 02:32

Efter at jeg har læst et par indlæg synes jeg at alle taler om skærmen.
Er skærmen virkelig så dårlig?? Jeg mener fx alm udendørs brug.
Jeg har nemlig lige solgt min Nokia 6610 for 1500,- og bestilt en T610 for
1379,-

Det kan godt være at når kameraet er i brug udendørs kan det jo godt
tænkes....men hvad med når man leger i menuerne (udenfor eller i S-tog ).

Jeg er virkelig bange for skærmen nu. Men jeg håber at det går......for den
er sgu betalt og alt det der.

Venter blot på pakkemanden

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 04:08

Jeg syntes det er utrolig opblæst. Jeg havde en N6610 før denne og skærmen
på T610 er på alle måder en bedre skærm, Der er ingen problemer med at se
skærmen. Selvfølgelig kan man stå med tingsten peget op i direkte solskin og
ikke se en klap - men jeg har nu ikke været ude for så mange situationer
hvor det har været nødvendigt endnu :) Så vent du roligt på din telefon, den
er for fed!

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : KJ

Dato : 27-10-03 18:40

"Jesper Winding" <jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> hvor det har været nødvendigt endnu :) Så vent du roligt på din telefon, den

Hvad med rygterne om at modtageren skulle være dårlig i T610, er der
noget om det (synes nemlig telefonen ser rigtig god ud)?

KJ

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-03 19:15

Jeg har endnu ikke været ude for, ikke at have dækning - Telmore/TDC net. så
det er svært for mig at svare på. Folk hører mig ligeså godt i mobilen som
hvis jeg var på en fastnets, og omvendt.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Peter

Dato : 27-10-03 10:08

Du har ingen grund til at være nervøs. Har haft min i 4 måneder. Skærmen er
god nok. eneste problem er i direkte i sollys og har kun haft det problem
når jeg har været på stranden.

Hilsen
Peter