Garanti på firmatelefon
Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 26-10-03 21:52

Hej...

Har en makker som har fået lov at sælge sin firmatelefon til mig...

Der er jo ingen kvittering på sådan en... Men ... Emei-nummeret gælder vel
som garanti-bevis.... Eller får jeg problemer hvis den mod alle odds sku gå
itu..?

/Anders

Fra : Jørgen

Dato : 27-10-03 07:14

> Der er jo ingen kvittering på sådan en... Men ... Emei-nummeret gælder vel
> som garanti-bevis.... Eller får jeg problemer hvis den mod alle odds sku

> itu..?

Tror det er de færest steder hvor du kan bruge Imei nummeret som
garantibevis... mit eneste bud er evt. teleservice.. men prøv evt. at ringe
til dem og tjekke det først... men alm. butikker som TDC, Fona o.s.v. der
skal du havde garantibevis med (den kunne jo evt. være stjållet ikke?)

Fra : Kostas

Dato : 27-10-03 07:48

"Anders T. Pedersen" <torstens@postkasse.net> wrote in

> [...]
>
> Der er jo ingen kvittering på sådan en... Men ... Emei-nummeret gælder
> vel som garanti-bevis.... Eller får jeg problemer hvis den mod alle

Firmaet har da en kvittering for telefonen. Det er da bare at bede om en
kopi af denne og en kvittering for at du har købt den af firmaet.

Et firma kan vel heller ikke bare sælge ud af gammelt udstyr uden at lave
en faktura på det.

Så du skulle være godt dækket ind.

mvh

Kostas