SW til SE68i
Fra : News.Individual.NET

Dato : 26-10-03 18:00

Er der nogen der ved om der er kommet en nyerer SW version end R8A015 til
SE68i?

Mvh.
Lasse

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 27-10-03 09:25

"News.Individual.NET" <ljc@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om der er kommet en nyerer SW version end R8A015 til
> SE68i?

Det ved jeg ikke, men jeg tror at der er noget i vejen med min
software-version (samme version) ifb. med hentning af e-mails vha. gprs.

Forsøger jeg at hente en stor tekst-e-mail "rebooter" telefonen, ligesom en
computer

Og jeg har prøvet det flere gange ved den samme meddelelse... Den gør det
hver gang...... Derudover har jeg oplevet at den har byttet om på indholdet
i en e-mail ift. headeren (altså: header og indhold passer ikke sammen)...

Så de må gerne lave en ny software-version, hvis det stod til mig...

Derudover er jeg i det store og hele godt nok tilfreds, men lidt ærgerligt
med den slags små-fejl.

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : News.Individual.NET

Dato : 27-10-03 10:12

De problemer du beskriver har jeg slet ikke haft, så det kunne være at du
skulle få opdateret din telefon med samme Sw igen. Det kan jo være at der
gik noget galt ubnder sidste opdatering.