Datakabel SE T310
Fra : Martin

Dato : 25-10-03 22:32

Hej!

Er der nogen der ved hvor man kan købe et uoriginalt datakabel til SE T310
som bare virker - jeg synes jeg har hørt om mange negative oplevelser?

Hvilken software bruger man til overførsel af billeder, ringetoner mv? Er
der nogen gratis programmer?

Og endelig - muligvis et dumt nybegynderspørgsmål - kan man selv opdatere
firmwaren på sin telefon? Selvom jeg har købt den lige for nylig er der
nemlig ikke kalender i, som jeg kan forstå der er i de nyere
firmware-versioner...

MVH

Martin

Fra : J Larsen

Dato : 26-10-03 09:48

Mobilkabler har kablet.
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Datakabler%
20Ericsson&id=15

Software.
http://clubsonyericsson.com/en/software_windows.htm

nej desværre, det er kun simens der tilbyder gør det selv opdatering.

Fra : Martin Vest Zielke

Dato : 26-10-03 12:27

> Og endelig - muligvis et dumt nybegynderspørgsmål - kan man selv opdatere
> firmwaren på sin telefon?

Nej, ikke endnu, men fra den 31. oktober ifg. denne tråd på esato:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=40677&forum=2&start=0