HJÆLP hvor er piletasterne på min t68i
Fra : Johnny Louis

Dato : 25-10-03 13:42

Jeg skal bruge piletegn (>*<<*< ) for at se firmware version i min t68i
men hvorhenne aktiverer jeg disse piletegn.
Jeg har forsøgt mig med næsten alt og har læst et sted at joy stikken
skulle bruges til piletegn men uanset hvad jeg gør med joy stikken
kommer der ingen piletegn frem.
I SMS ligger piletegnet under 1 tallet men ikke når jeg skal kalde fw
version frem.
Brugsanvisningen har jeg også nærlæst uden at blive klogere på piletegn
så please hjælp mig.

Johnny Louis

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-10-03 13:46

On Sat, 25 Oct 2003 14:41:39 +0200, bendatafjerndette@postman.dk
(Johnny Louis) wrote:

> [...]
>version frem.
>Brugsanvisningen har jeg også nærlæst uden at blive klogere på piletegn

Du bevæger bare joysticket i den pågældende retning

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Johnny Louis

Dato : 25-10-03 13:56

Morten Bowman Hansen <FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> wrote:

> Du bevæger bare joysticket i den pågældende retning

Når jeg bevæger joysticket mod højre kommer tlf. bogen frem når jeg
bevæger det mod venstre kommer "mine genveje" frem.

Johnny Louis

Fra : Dennis Lange

Dato : 25-10-03 14:07

Johnny Louis wrote:
> Når jeg bevæger joysticket mod højre kommer tlf. bogen frem når jeg
> bevæger det mod venstre kommer "mine genveje" frem.

Som Morten skrev bevæger du bare joysticket i den retning du skal. Prøv nu
at køre hele rækken igennem uden at skele til hvad du ser på skærmen
undervejs.
--
Mvh. Dennis Lange

Fra : Johnny Louis

Dato : 25-10-03 14:34

Dennis Lange <dblng3@hotmail.com> wrote:

> Som Morten skrev bevæger du bare joysticket i den retning du skal. Prøv nu
> at køre hele rækken igennem uden at skele til hvad du ser på skærmen
> undervejs.

Jeg gør som beskrevet men intet sker, jeg kan godt skrive * stjerne men
når jeg forsøger mig med joysticket kører den bare igennem
kontrolpanelerne, Tlf. bog, meddelelser,opkald osv. og starter forfra
når den er igennem dem uden at skrive piletegn nogen steder.

Når jeg forsøger mig står tlf. i alm. opstart stilling altså med DK SONO
foroven, er det korrekt ?

Johnny Louis

Fra : Cox

Dato : 25-10-03 14:57

On Sat, 25 Oct 2003 15:34:19 +0200, Johnny Louis wrote:

> [...]
> når den er igennem dem uden at skrive piletegn nogen steder.
>
> Når jeg forsøger mig står tlf. i alm. opstart stilling altså med DK SONO

Bare gør som de andre allerede har beskrevet. Problemet er at du mangler en
* til sidst i den tastesekvens du beskrev i din første post. Den rigtige
er: >*<<*<*

Fra : Johnny Louis

Dato : 25-10-03 15:52

Cox <no@mail.invalid> wrote:

> Bare gør som de andre allerede har beskrevet. Problemet er at du mangler en
> * til sidst i den tastesekvens du beskrev i din første post. Den rigtige
> er: >*<<*<*

Tak for hjælpen endelig med den rigtige kode lykkedes det.
Jeg var da ved at være bange for at jeg var totalt fatsvag, selv konen
og nevøen har jeg haft pudset på opgaven dog uden held.

SW siger R5C001 så mon ikke en opdatering ville være på sin plads.

Johnny Louis

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 26-10-03 14:19

On Sat, 25 Oct 2003 16:52:16 +0200, bendatafjerndette@postman.dk
(Johnny Louis) wrote:

> [...]
>og nevøen har jeg haft pudset på opgaven dog uden held.
>
>SW siger R5C001 så mon ikke en opdatering ville være på sin plads.

Øøøh jo!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jens

Dato : 27-10-03 10:42

> Øøøh jo!

- men hvad er det så lige, man får ud af en opdatering?

Jeg har forgæves forsøgt at få svar på dette i denne og andre nyhedsgrupper
tidligere. Hvor finder jeg information over de enkelte sw-opdateringer?

Har selv en T68i med R5C001 sw.

Jens

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-10-03 13:06

On Mon, 27 Oct 2003 10:41:45 +0100, "Jens"
<sjp@fjern_dette.tiscali.dk> wrote:

> [...]
>tidligere. Hvor finder jeg information over de enkelte sw-opdateringer?

Min belv mærkbart hurtigere i menuerne og fryser aldrig mere.
Derudover er der ekstra spil.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 27-10-03 13:28

Hej,

Jeg skal også til at have opgraderet min t68i, men kender I et sted hvor men
kan "gå lige ind fra gaden og få det gjort". (i kbh, roskilde,
holbæk,fr.sund).

mvh Jan

Fra : JMo.

Dato : 27-10-03 16:51

"Jan Selchau-Hansen" <jan@*selchau-hansen.dk> wrote in

> Jeg skal også til at have opgraderet min t68i, men kender I et sted
> hvor men kan "gå lige ind fra gaden og få det gjort". (i kbh,
> roskilde, holbæk,fr.sund).

Prøv TeleService N2U på Københavns Hovedbanegård.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 26-10-03 14:19

On Sat, 25 Oct 2003 14:55:51 +0200, bendatafjerndette@postman.dk
(Johnny Louis) wrote:

>Når jeg bevæger joysticket mod højre kommer tlf. bogen frem når jeg
>bevæger det mod venstre kommer "mine genveje" frem.

Hvad sker der når du har lavet hele serien? Så skulle det gerne dukke
op

Morten
morten@bowman.dk