Telmore 64 kB SIM-kort 3310 erfaringer
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 24-10-03 23:51

Jeg har kørt med mit 64 KB SIM kort fra Telmore i et par dage nu.
I min 3310 virker det NØJAGTIGT som 32KB kortet, jeg har hverken fået plads
til flere i telefonbogen eller flere SMS'er.
Dog er det heldigvist ligeså hurtigt som 32 KB kortet, og jeg har jo ikke
betalt ekstra for 64 KB kortet, så jeg har ikke så forfærdeligt meget at
brokke mig over
Jeg kan have 47 SMS'er med 64 KB kortet og jeg *mener* at jeg kunne have 50
med 32 KB kortet, det kan dog godt være at jeg husker forkert.
Jeg formoder at det er en softwaremæssig begrænsning i 3310'en der gør at
den ikke kan udnytte kortet fuldt ud?
Jeg har software v 06.07.
Nogen der har samme eller lignende oplevelser? Der var én med en Ericsson
R600 der havde endnu større problemer længere oppe....
Mon det evt. er sådan at der findes en liste over telefoner der er testet
med 64 KB kortet?

/Morten