|
| Att Frank (telmore) Fra : Henning Lund |
Dato : 24-10-03 21:03 |
|
Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre den er
da for høj.
--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk
| |
Nicolai Larsen (24-10-2003)
| Kommentar Fra : Nicolai Larsen |
Dato : 24-10-03 21:19 |
|
"Henning Lund" <falsk_adresse@frikadelle.dk> wrote in message
news:bnc0t4$vgh83$1@ID-138513.news.uni-berlin.de...
> Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre den er
> da for høj.
Havde det ikke været lige så klogt et valg, at spørge din arbejdsgiver om du
kan få en lønforhøjelse?
> --
> Mvh
> Henning Lund
> icq 18805021
> http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk
Nicolai
| |
Henning Lund (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Henning Lund |
Dato : 25-10-03 11:04 |
|
Nicolai Larsen skrev:
> Havde det ikke været lige så klogt et valg, at spørge din
> arbejdsgiver om du kan få en lønforhøjelse?
Jow da, vil du give mig mere i løn? Jeg er nemlig offentlig ansat.
--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk
| |
Telmore - Frank Rasm~ (24-10-2003)
| Kommentar Fra : Telmore - Frank Rasm~ |
Dato : 24-10-03 21:27 |
|
"Henning Lund" <falsk_adresse@frikadelle.dk> skrev i en meddelelse
news:bnc0t4$vgh83$1@ID-138513.news.uni-berlin.de...
> Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre den er
> da for høj.
Det håber jeg ikke du for alvor havde regnet med at få svar på i en
nyhedsgruppe !
Med venlig hilsen
Frank Rasmussen
Telmore A/S
| |
Hasse R. Hansen (24-10-2003)
| Kommentar Fra : Hasse R. Hansen |
Dato : 24-10-03 21:31 |
|
On Fri, 24 Oct 2003 22:26:39 +0200, "Telmore - Frank Rasmussen"
<fr@telmore.dk> wrote:
>"Henning Lund" <falsk_adresse@frikadelle.dk> skrev i en meddelelse
>news:bnc0t4$vgh83$1@ID-138513.news.uni-berlin.de...
>> Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre den er
>> da for høj.
>
>Det håber jeg ikke du for alvor havde regnet med at få svar på i en
>nyhedsgruppe !
>
Det ville da være smart og nemt for os alle ...
hi hi ...
mvh.
Hasse R. Hansen
| |
Henning Lund (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Henning Lund |
Dato : 25-10-03 11:05 |
|
Hasse R. Hansen skrev:
> Det ville da være smart og nemt for os alle ...
Netop.
--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk
| |
Henning Lund (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Henning Lund |
Dato : 25-10-03 11:05 |
|
Telmore - Frank Rasmussen skrev:
> Det håber jeg ikke du for alvor havde regnet med at få svar på i en
> nyhedsgruppe !
Jow da, du plejer da ikke at stå tilbage for et spørgsmål.
--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk
| |
Claus E Beyer (24-10-2003)
| Kommentar Fra : Claus E Beyer |
Dato : 24-10-03 21:28 |
|
"Henning Lund" <falsk_adresse@frikadelle.dk> skrev i en meddelelse
news:bnc0t4$vgh83$1@ID-138513.news.uni-berlin.de...
> Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre den er
> da for høj.
Hvilke andre lavprisselskaber tilbyder også hscsd og gprs og har derudover en
kundeservice der tager kunderne alvorligt? Godt nok er Telmore ikke det
billigste lavprisselskab, men når man ser på hvad man får hos Telmore, kan jeg
godt acceptere at det er lidt dyrere end de(t) billigste.
Claus
| |
Karsten Andersen (24-10-2003)
| Kommentar Fra : Karsten Andersen |
Dato : 24-10-03 22:52 |
|
Fri, 24 Oct 2003 22:27:34 +0200, skrev Claus E Beyer, på 12 linier, i
<bnc25g$vaobd$1@ID-62896.news.uni-berlin.de>, :
>"Henning Lund" <falsk_adresse@frikadelle.dk> skrev i en meddelelse
>news:bnc0t4$vgh83$1@ID-138513.news.uni-berlin.de...
>> Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre den er
>> da for høj.
>
>Hvilke andre lavprisselskaber tilbyder også hscsd og gprs og har derudover en
>kundeservice der tager kunderne alvorligt? Godt nok er Telmore ikke det
>billigste lavprisselskab, men når man ser på hvad man får hos Telmore, kan jeg
>godt acceptere at det er lidt dyrere end de(t) billigste.
Jeg tror ikke hoved parten af Telmore's kunder bruger dette
Næ du vi vil heller have billig minuttakst.
Og lad dem der bruger det stads betale for det.
--
Med venlig hilsen
Karsten
Opel Vectra DTI
| |
Kewin Christensen (27-10-2003)
| Kommentar Fra : Kewin Christensen |
Dato : 27-10-03 00:46 |
|
Ehmm.. Nu er vi rent faktisk nogle der har valgt Telmore pga det
"stads" for år tilbage..
Andre selskaber tager i dyre domme for nogle af de samme services - og
nej, jeg vil ikke betale for andet end det forbrug jeg har.. Hverken
for muligheden for at bruge GRPS (vidunderlig opfindelse), fax, data
og hvad ellers en bruger på farten har behov for :)
Dem der ikke fokuserer på den slags, kan jo netop vælge et af de
mindre seriøse selskaber, hvis det udelukkende er minut og SMS pris de
går efter..
> Jeg tror ikke hoved parten af Telmore's kunder bruger dette
> Næ du vi vil heller have billig minuttakst.
> Og lad dem der bruger det stads betale for det.
--
Kewin Christensen (My email = firstname@firstname.country)
To make the fight easier, death penalty to spammers
| |
Hasse R. Hansen (24-10-2003)
| Kommentar Fra : Hasse R. Hansen |
Dato : 24-10-03 21:32 |
|
On Fri, 24 Oct 2003 22:02:45 +0200, "Henning Lund"
<falsk_adresse@frikadelle.dk> wrote:
>Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre den er
>da for høj.
Off-Topic:
for mange fredags øl på jobbet ?
mvh.
Hasse R. Hansen
| |
Ukendt (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 25-10-03 13:21 |
|
> >Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre den er
> >da for høj.
>
> Off-Topic:
???
> for mange fredags øl på jobbet ?
Det er da et meget reelt spørgsmål som enkelt kan besvares med et ja eller
nej
--
Tom
| |
Ukendt (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 25-10-03 13:31 |
|
"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:3f9a6aa5$0$94869$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
KLIP
> Det er da et meget reelt spørgsmål som enkelt kan besvares med et ja
eller
> nej
Sikkert .... men det gør man man ikke i en nyhedsgruppe, men lader
marketingafdelingen gøre det under "pauker og trompeter"...
--
Med venlig hilsen
Hr. Bjørn
| |
Frank Rasmussen - Te~ (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Frank Rasmussen - Te~ |
Dato : 25-10-03 17:35 |
|
"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:3f9a6aa5$0$94869$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> > >Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre den er
> > >da for høj.
> >
> > Off-Topic:
>
> ???
>
> > for mange fredags øl på jobbet ?
>
> Det er da et meget reelt spørgsmål som enkelt kan besvares med et ja eller
> nej
Jeg syntes det er et mærkeligt spørgsmål. Men ja, vi sænker prisen på et
tidspunkt.
Nu er vi vel over i hvornår ! Det holder vi for os selv....
Med venlig hilsen
Frank Rasmussen
Telmore A/S
| |
Oros (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Oros |
Dato : 25-10-03 18:11 |
|
"Frank Rasmussen - Telmore A/S" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:3f9aa623$0$29368$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg syntes det er et mærkeligt spørgsmål. Men ja, vi sænker prisen på et
> tidspunkt.
> Nu er vi vel over i hvornår ! Det holder vi for os selv....
Touché! Point taken...
og til Jer andre, lad dog være med at stille den slags pop-smarte spørgsmål.
Man risikerer da bare at manden dropper ng-skriverierne (det må irriterer
lidt på et eller andet plan). Lad dog somom han ikke er der og start
diskussioner som i plejer og lad ham komme med indlæg hvis han har noget at
sige/tilføje til diskussionen på lige fod med alle andre. (dog lige med den
undtagelse at have den bedste viden på eget firmas område og ikke behøver at
gisne som de fleste andre tit gør).
Jeg er ærligt talt ved at brække mig når folk henvender sig direkte til en
person på den måde. Det er det mails er til, ikke ng's. Det minder mest af
alt om forsøg på gruppe-afpresning... føj.
--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk
| |
Ukendt (26-10-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 26-10-03 15:53 |
|
> Jeg er ærligt talt ved at brække mig når folk henvender sig direkte til en
> person på den måde. Det er det mails er til, ikke ng's. Det minder mest af
> alt om forsøg på gruppe-afpresning... føj.
Jeg synes du kan ørle et andet sted. Hverken du eller jeg skal bestemme
hvilke spørgsmål man må stille angående mobil-telefoni her i gruppen. At
stille et spørgsmål om en pris er da meget relevant.
Hvis Frank ikke vil svare så kan han lade værre. Hvis Frank ikke vil deltage
i gruppen så kan han lade værre.
Hvis nogen synes prisen er for høj hos Telmore, så må det finde et andet
selskab.
--
Tom
Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK
| |
Oros (26-10-2003)
| Kommentar Fra : Oros |
Dato : 26-10-03 22:51 |
|
Tom wrote:
> Jeg synes du kan ørle et andet sted. Hverken du eller jeg skal
> bestemme hvilke spørgsmål man må stille angående mobil-telefoni her i
> gruppen. At stille et spørgsmål om en pris er da meget relevant.
> Hvis Frank ikke vil svare så kan han lade værre. Hvis Frank ikke vil
> deltage i gruppen så kan han lade værre.
Det er da noget mærkeligt noget at stille et personligt stilet spørgsmål i
en nyhedsgruppe, især når det er af sådan en karakter at det ikke _kan_
besvares på en sådan måde at det falder den pris-hungrende hob godt for øje
medmindre det gøres samtidig med en prisnedsættelse. Det er hvad jeg kalder
gruppetvang. Derfor føler jeg brækfornemmelser, at bare fordi man har den
ovenud store luksus det er at en direktør holder til her i gruppen, at der
straks skal forsøges at udnytte det til egen (og naturligvis "mange"
andres). Det ændrer bare ikke på sagen, og hvis jeg ikke kan holde tilbage,
så kan jeg love dig at jeg "ørler" _her_ det er jeg nemlig også i min fulde
ret til!?
> Hvis nogen synes prisen er for høj hos Telmore, så må det finde et
> andet selskab.
Ja - og lade være med at prøve at skabe en lynch-stemning hvis prisen ikke
nedsættes!
--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk
| |
Morten Holberg Niels~ (26-10-2003)
| Kommentar Fra : Morten Holberg Niels~ |
Dato : 26-10-03 23:47 |
|
"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> skrev i en meddelelse
news:bnhfl0$bf2$1@sunsite.dk...
> Ja - og lade være med at prøve at skabe en lynch-stemning hvis prisen ikke
> nedsættes!
Prøv lige at overdramatisere en lille smule mere. Bare lidt.
--
Mvh
Morten Holberg Nielsen
In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!
| |
Oros (26-10-2003)
| Kommentar Fra : Oros |
Dato : 26-10-03 23:59 |
|
Morten Holberg Nielsen wrote:
> Prøv lige at overdramatisere en lille smule mere. Bare lidt.
Aight.... Gimme' somethin' 2 shoot!
--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk
| |
Tonny Eskesen \(DKMC~ (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~ |
Dato : 25-10-03 19:03 |
|
"Frank Rasmussen - Telmore A/S" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:3f9aa623$0$29368$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> Jeg syntes det er et mærkeligt spørgsmål. Men ja, vi sænker prisen på et
> tidspunkt.
> Nu er vi vel over i hvornår ! Det holder vi for os selv....
> Med venlig hilsen
> Frank Rasmussen
> Telmore A/S
Jamen så kan jeg jo godt finde pen og papir frem og afmelde mit fastnet hos
TDC.
Vil da gerne tale 407.- op i kvartalet istedetfor at bruge dem på
abonnement.
--
hamselv herfra
--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
Lidt godt til de lange nætter.
www.dkmc.dk
www.hamselv.org
www.slowriders.dk
www.slowriders-europe.dk
www.hamselv.brammingnet.dk
--
| |
Christian Poulsen (24-10-2003)
| Kommentar Fra : Christian Poulsen |
Dato : 24-10-03 22:30 |
|
> Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre
> den er da for høj.
For højt til forhold til hvad?
Om det kostede en 1 kr. i minuttet så skiftede jeg ikke udbyder. Den
service Telmore udbyder finder du ikke magen til hos nogen andre
selskaber. Plus alle de services du kan finde på deres hjemmeside.
| |
Morten Holberg Niels~ (24-10-2003)
| Kommentar Fra : Morten Holberg Niels~ |
Dato : 24-10-03 23:23 |
|
"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:bnc5lb$8da$1@sunsite.dk...
> > Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre
> > den er da for høj.
>
> For højt til forhold til hvad?
>
> Om det kostede en 1 kr. i minuttet så skiftede jeg ikke udbyder. Den
> service Telmore udbyder finder du ikke magen til hos nogen andre
> selskaber. Plus alle de services du kan finde på deres hjemmeside.
SÅ fantastisk syntes jeg nu heller ikke selskabet er. Har talt med indtil
flere service-medarbejdere der ikke anede hvad de talte om. Det efter at
have siddet i kø i over et kvarter.
Bevares, jeg er da kunde hos selskabet, men ligefrem at udråbe Telmores
services til at være enestående og enkeltstående er nok i overkanten.
--
Mvh
Morten Holberg Nielsen
In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!
| |
Nismo (24-10-2003)
| Kommentar Fra : Nismo |
Dato : 24-10-03 23:44 |
|
Det kan da godt være at deres kundeservice er god, men der må da være noget
andet der ikke er, når man skal ringe til deres kundeservice, og det lyder
da til at der er nogen herinde der har ringet flere gange dertil.
Jeg er selv Telmore-kunde, og er egentlig også godt tilfreds, men jeg
syntes godt nok at Telmore bliver overbeskyttet og rost lidt i overkanten.
for som Karsten Andersen skrev syntes jeg også at dem der bruger andet end
at ringe og sms'e må betale for det, og så sætte minutprisen ned, det tror
jeg der er flest der ville blive tilfreds med.
Nismo
"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:3f99a638$0$94863$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:bnc5lb$8da$1@sunsite.dk...
> > > Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre
> > > den er da for høj.
> >
> > For højt til forhold til hvad?
> >
> > Om det kostede en 1 kr. i minuttet så skiftede jeg ikke udbyder. Den
> > service Telmore udbyder finder du ikke magen til hos nogen andre
> > selskaber. Plus alle de services du kan finde på deres hjemmeside.
>
> SÅ fantastisk syntes jeg nu heller ikke selskabet er. Har talt med indtil
> flere service-medarbejdere der ikke anede hvad de talte om. Det efter at
> have siddet i kø i over et kvarter.
>
> Bevares, jeg er da kunde hos selskabet, men ligefrem at udråbe Telmores
> services til at være enestående og enkeltstående er nok i overkanten.
>
> --
> Mvh
> Morten Holberg Nielsen
>
> In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the
uuuunivereerse!
>
>
| |
Morten Holberg Niels~ (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Morten Holberg Niels~ |
Dato : 25-10-03 00:53 |
|
"Nismo" <nissansunny@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:9eimb.671$Ln5.274@news.get2net.dk...
> Det kan da godt være at deres kundeservice er god, men der må da være
noget
> andet der ikke er, når man skal ringe til deres kundeservice, og det lyder
> da til at der er nogen herinde der har ringet flere gange dertil.
Tjae. Det kan man mene. Kan dog hurtigt modbevises i nogen grad da der er
mange spørgsmål der går på opsætning af mobiltelefoner. Noget folk burde
addressere til deres mobil-manual.
> Jeg er selv Telmore-kunde, og er egentlig også godt tilfreds, men jeg
> syntes godt nok at Telmore bliver overbeskyttet og rost lidt i overkanten.
> SNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<
Lige præcis. Det var også derfor jeg skrev mit indlæg. Mange holder hånden
over selskabet. Selv i sager hvor de åbenlyst har kvajet sig (f.eks sagen om
deres IT-sikkerhed).
--
Mvh
Morten Holberg Nielsen
In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!
| |
Martin Jorgensen (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Martin Jorgensen |
Dato : 25-10-03 20:26 |
|
Christian Poulsen wrote:
>> Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt? 85 øre
>> den er da for høj.
>
> For højt til forhold til hvad?
Ift. konkurrenterne, selvfølgelig! Hvad havde du selv gættet på?
> Om det kostede en 1 kr. i minuttet så skiftede jeg ikke udbyder. Den
> service Telmore udbyder finder du ikke magen til hos nogen andre
> selskaber. Plus alle de services du kan finde på deres hjemmeside.
Den udtalelse må stå for egen regning.
Jeg syntes også at Telmore bør følge med ned i pris, når CBB og Stupid-talk
(debitel´s smarttalk) også er så langt nede i pris.
mvh.
Martin Jørgensen
--
---------------------------------------------------------------------------
Home of Martin Jørgensen - http://www.martinjoergensen.dk
| |
Karsten Andersen (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Karsten Andersen |
Dato : 25-10-03 23:15 |
|
Sat, 25 Oct 2003 21:26:06 +0200, skrev Martin Jorgensen, på 25 linier,
i <3f9ae033$0$9735$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :
>Jeg syntes også at Telmore bør følge med ned i pris, når CBB og Stupid-talk
>(debitel´s smarttalk) også er så langt nede i pris.
Nu skal Telmore jo lige spørge TDC omlov først, og vi ved jo TDC ikke
er de hurtigste.
--
Med venlig hilsen
Karsten
Opel Vectra DTI
| |
Fischer (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Fischer |
Dato : 25-10-03 06:44 |
|
> Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt?
> 85 øre den er da for høj.
Der er vel i realiteten kun 2 selskaber der kan slå Telmore på prisen: CBB+
og Tele2.
CBB+ koster en oprettelse på 199,- kr. som det for de fleste vil tage lang
tid at få de 1243 minutter talt ind. Dem der ikke er så god til matematik
køber nok CBB-dummebøden for en sikkerheds skyld, og det tror jeg CBB tjener
på.
Tele2 har jeg et taletidskort hos i dag, og det er ikke et selskab jeg ville
have mine primære numre hos.
Og hvis man f.eks. har brug for udlandstelefoni, så er Telmore IMHO
vinderen. Tele2 har det vist slet ikke og hos CBB er dummebøden igen meget
stor.
Men der er jo ikke så meget at snakke om. Man må jo vælge det selskab der
passer bedst til ens behov.
Hvis du er meget fokuseret på laveste minutpris og ikke har brug for noget
som helst andet, så kunne du jo vælge Tele2. God fornøjelse med det.
*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.
| |
Karsten Andersen (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Karsten Andersen |
Dato : 25-10-03 09:09 |
|
Sat, 25 Oct 2003 07:44:19 +0200, skrev Fischer, på 26 linier, i
<3f9a0df6$0$27466$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :
>Og hvis man f.eks. har brug for udlandstelefoni, så er Telmore IMHO
>vinderen. Tele2 har det vist slet ikke og hos CBB er dummebøden igen meget
>stor.
Det er heller ikke de fleste der har brug for udlandstelefoni.
>Men der er jo ikke så meget at snakke om. Man må jo vælge det selskab der
>passer bedst til ens behov.
>Hvis du er meget fokuseret på laveste minutpris og ikke har brug for noget
>som helst andet, så kunne du jo vælge Tele2. God fornøjelse med det.
Kan jo være det bliver løsningen. Men jeg vil have mit nummer med og
det kan Tele2 ikke.
--
Med venlig hilsen
Karsten
Opel Vectra DTI
| |
Karsten Jensen (25-10-2003)
| Kommentar Fra : Karsten Jensen |
Dato : 25-10-03 12:33 |
|
On Sat, 25 Oct 2003 07:44:19 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:
>Der er vel i realiteten kun 2 selskaber der kan slå Telmore på prisen: CBB+
>og Tele2.
Er Telmore ikke også billigst med deres "gebyr (læs: abonnement)" hvis
man som jeg taler for meget meget lidt pr. måned. Hvis jeg husker
rigtig koster det 7.2 kr. i gebyr hos Telmore hvis man taler for under
kr. 50 i kvartalet, mens prisen er højere hos andre selskaber.
--
Med venlig hilsen fra
Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org
| |
Fischer (26-10-2003)
| Kommentar Fra : Fischer |
Dato : 26-10-03 07:27 |
|
> Er Telmore ikke også billigst med deres "gebyr (læs: abonnement)" hvis
> man som jeg taler for meget meget lidt pr. måned. Hvis jeg husker
> rigtig koster det 7.2 kr. i gebyr hos Telmore hvis man taler for under
> kr. 50 i kvartalet, mens prisen er højere hos andre selskaber.
Der er en grundlæggende forskel på hvordan mindsteforbruget håndhæves.
Hos Telmore er der et 7,50 kr. gebyr pr. måned, hvis du i de foregående 3
måneder ikke sammenlagt har brugt for mindst 50 kr.
Hos de andre skal du indsætte mindst 100 kr. pr. 6. måned.
Så for alle gælder at du skal bruge for mindst ca. 17 kr. om måneden. Hvis
ikke vil Telmore opkræve et gebyr, hos de andre skal pengene indbetales, men
ryges så ind på din taletidskonto.
*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.
| |
Zed (26-10-2003)
| Kommentar Fra : Zed |
Dato : 26-10-03 23:33 |
|
"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message
news:3f9a0df6$0$27466$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > Agter i at sætte minutprisen ned, eller hvad sker der pt?
> > 85 øre den er da for høj.
>
> Der er vel i realiteten kun 2 selskaber der kan slå Telmore på prisen:
CBB+
> og Tele2.
>
> CBB+ koster en oprettelse på 199,- kr. som det for de fleste vil tage lang
> tid at få de 1243 minutter talt ind. Dem der ikke er så god til matematik
> køber nok CBB-dummebøden for en sikkerheds skyld, og det tror jeg CBB
tjener
> på.
Det koster nu godt nok kun 49 kr - hvor man får de 15 kr som taletid
Men anyways lad mig gætte - du har telmore? og har der der store had imod
alle andre selvskaber ligesom en del andre telmorebrugere herinde? jeg
græmmes virkeligt i ny og næ ...
-Zed
| |
Oros (26-10-2003)
| Kommentar Fra : Oros |
Dato : 26-10-03 23:51 |
|
Zed wrote:
> Det koster nu godt nok kun 49 kr - hvor man får de 15 kr som taletid
Hvis du lige er stået op af en vinterdvale er det da lidt ærgeligt, for
sommeren er slut! :D
Til ovennævnte har du et abo til 0,99 pr. minut og sms til 19øre. (HU-AHH,
det er bare fedt)
Hvis du vil have den gunstige minutpris skal du ganske rigtigt smide en
dummebøde på 199,-
Telmore tilbyder abo til 199,- heri er 100kr's taletid og et lækkert nyt
simkort med dobbel kapacitet, YEHAW (hvad er det dobbelte af ingenting?
> Men anyways lad mig gætte - du har telmore? og har der der store had
> imod alle andre selvskaber ligesom en del andre telmorebrugere
> herinde? jeg græmmes virkeligt i ny og næ ...
Når først man har fået creme de la creme... ja så!
Men hvorfor har du så CBB, de er jo tydeligvis heller ikke de billigste,
ligesom telmore heller ikke er? Har du stort had til andre end CBB?
--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk
| |
Zed (27-10-2003)
| Kommentar Fra : Zed |
Dato : 27-10-03 20:54 |
|
"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> wrote in message
news:bnhj52$kl7$1@sunsite.dk...
> Zed wrote:
> > Det koster nu godt nok kun 49 kr - hvor man får de 15 kr som taletid
>
> Hvis du lige er stået op af en vinterdvale er det da lidt ærgeligt, for
> sommeren er slut! :D
> Til ovennævnte har du et abo til 0,99 pr. minut og sms til 19øre. (HU-AHH,
> det er bare fedt)
> Hvis du vil have den gunstige minutpris skal du ganske rigtigt smide en
> dummebøde på 199,-
hehe ja ok - youve got me. Men derimod ryger man så ned på en billigere
takst end telmore og deslige, og er det med mit forbrug hurtigt tjent ind.
> Telmore tilbyder abo til 199,- heri er 100kr's taletid og et lækkert nyt
> simkort med dobbel kapacitet, YEHAW (hvad er det dobbelte af ingenting?
Ja det lyder alt sammen fint :) men ens telefon har vel også hukommelse nok,
til at være nok (i hvert fald den gamle 6510 jeg har mig)
men har hørt noget om hastighedsforbedringer - se det er ikke helt skidt.
> > Men anyways lad mig gætte - du har telmore? og har der der store had
> > imod alle andre selvskaber ligesom en del andre telmorebrugere
> > herinde? jeg græmmes virkeligt i ny og næ ...
>
> Når først man har fået creme de la creme... ja så!
> Men hvorfor har du så CBB, de er jo tydeligvis heller ikke de billigste,
> ligesom telmore heller ikke er? Har du stort had til andre end CBB?
hehe :) og nej jeg har ikke et stort had til andre selskaber - jeg er bare
træt af at se at folk er "på telmores pik", som det hedder i folkemunde. Det
funker og er godt ja - men det er det samme med andre selvskaber :)
-Zed
| |
Per Thomsen (28-10-2003)
| Kommentar Fra : Per Thomsen |
Dato : 28-10-03 09:17 |
|
> > Hvis du vil have den gunstige minutpris skal du ganske rigtigt smide en
> > dummebøde på 199,-
>
> hehe ja ok - youve got me. Men derimod ryger man så ned på en billigere
> takst end telmore og deslige, og er det med mit forbrug hurtigt tjent ind.
>
Ja med mindre, at Telmore sænker priserne. Så tager det længere tid.
> > Telmore tilbyder abo til 199,- heri er 100kr's taletid og et lækkert nyt
> > simkort med dobbel kapacitet, YEHAW (hvad er det dobbelte af ingenting?
>
Det er en ny (dårlig) ting som Telmore har indført. Før fik man det hele som
taletid.
Hvis jeg skulle have flyttet et telefonnr i dag, ville jeg da overveje, om
jeg igen skulle vælge Telmore.
Per
| |
Zed (28-10-2003)
| Kommentar Fra : Zed |
Dato : 28-10-03 16:45 |
|
"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> wrote in message
news:ZBpnb.14510$jf4.846854@news000.worldonline.dk...
> > > Hvis du vil have den gunstige minutpris skal du ganske rigtigt smide
en
> > > dummebøde på 199,-
> >
> > hehe ja ok - youve got me. Men derimod ryger man så ned på en billigere
> > takst end telmore og deslige, og er det med mit forbrug hurtigt tjent
ind.
> >
>
> Ja med mindre, at Telmore sænker priserne. Så tager det længere tid.
Det er tjent ind for mig hehe - og blev pluskunde for en måned siden.
Har for mange venner i guess - sucks ...
> > > Telmore tilbyder abo til 199,- heri er 100kr's taletid og et lækkert
nyt
> > > simkort med dobbel kapacitet, YEHAW (hvad er det dobbelte af
ingenting?
> >
>
> Det er en ny (dårlig) ting som Telmore har indført. Før fik man det hele
som
> taletid.
oh ja det kan jeg egentligt godt huske nu du siger det. Er det nye simkort
pengene værd?
> Hvis jeg skulle have flyttet et telefonnr i dag, ville jeg da overveje, om
> jeg igen skulle vælge Telmore.
Mvh.
-Zed
| |
Per Thomsen (29-10-2003)
| Kommentar Fra : Per Thomsen |
Dato : 29-10-03 08:24 |
|
> > Ja med mindre, at Telmore sænker priserne. Så tager det længere tid.
>
> Det er tjent ind for mig hehe - og blev pluskunde for en måned siden.
> Har for mange venner i guess - sucks ...
Har du og dine venner ingen fastnet ?
> > > > Telmore tilbyder abo til 199,- heri er 100kr's taletid og et lækkert
> nyt
> > > > simkort med dobbel kapacitet, YEHAW (hvad er det dobbelte af
> ingenting?
> > >
> >
> > Det er en ny (dårlig) ting som Telmore har indført. Før fik man det hele
> som
> > taletid.
>
> oh ja det kan jeg egentligt godt huske nu du siger det. Er det nye simkort
> pengene værd?
Ved det ikke, har oprettet alle min families numre mens de 199 var ren
taletid.
Per
| |
Zed (01-11-2003)
| Kommentar Fra : Zed |
Dato : 01-11-03 14:40 |
|
"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> wrote in message
news:ZVJnb.15493$jf4.906286@news000.worldonline.dk...
> > > Ja med mindre, at Telmore sænker priserne. Så tager det længere tid.
> >
> > Det er tjent ind for mig hehe - og blev pluskunde for en måned siden.
> > Har for mange venner i guess - sucks ...
>
> Har du og dine venner ingen fastnet ?
ikke mange af dem desværre :)
jeg har ikke "gidet" at oprette fastnet endnu, navnligt pga at de fleste jeg
kender, har mobil og det derved ville blive dyrere at ringe til dem via
fastnet.
> > oh ja det kan jeg egentligt godt huske nu du siger det. Er det nye
simkort
> > pengene værd?
>
> Ved det ikke, har oprettet alle min families numre mens de 199 var ren
> taletid.
ok :)
-Zed
| |
Fischer (27-10-2003)
| Kommentar Fra : Fischer |
Dato : 27-10-03 08:38 |
|
> > CBB+ koster en oprettelse på 199,- kr. som det for de
> > fleste vil tage lang tid at få de 1243 minutter talt ind. Dem
> > der ikke er så god til matematik køber nok CBB-dumme-
> > bøden for en sikkerheds skyld, og det tror jeg CBB tjener
> > på.
>
> Det koster nu godt nok kun 49 kr - hvor man får de 15 kr
> som taletid
Ikke for CBB+ (CBB PLUS).
> Men anyways lad mig gætte - du har telmore?
Ja. Og CBB og en masse andre mobilselskaber.
> og har der der store had imod alle andre selvskaber
> ligesom en del andre telmorebrugere herinde?
> jeg græmmes virkeligt i ny og næ ...
Jeg ville også græmmes hvis jeg var dig ....
*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.
| |
Zed (27-10-2003)
| Kommentar Fra : Zed |
Dato : 27-10-03 20:57 |
|
"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message
news:3f9ccb42$0$9818$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > > CBB+ koster en oprettelse på 199,- kr. som det for de
> > > fleste vil tage lang tid at få de 1243 minutter talt ind. Dem
> > > der ikke er så god til matematik køber nok CBB-dumme-
> > > bøden for en sikkerheds skyld, og det tror jeg CBB tjener
> > > på.
> >
> > Det koster nu godt nok kun 49 kr - hvor man får de 15 kr
> > som taletid
>
> Ikke for CBB+ (CBB PLUS).
Nej det er så korrekt - så ikke plustegnet før
men er så i min situation tjent hurtigt ind igen
> > Men anyways lad mig gætte - du har telmore?
>
> Ja. Og CBB og en masse andre mobilselskaber.
Godt så :)
> > og har der der store had imod alle andre selvskaber
> > ligesom en del andre telmorebrugere herinde?
> > jeg græmmes virkeligt i ny og næ ...
>
> Jeg ville også græmmes hvis jeg var dig ....
Kan være du synes det og det må du selv om - men min pointe er reél. Kig
lidt tilbage i gruppen og du vil se.
-Zed
| |
|
|