EasyGPRS fryser når den skal hente fra mob~
Fra : Frank Sørensen

Dato : 24-10-03 14:13

EasyGPRS fryser når den skal hente fra mobil?
Nogen forslag?

Jeg bruger en infrarød adaptor..

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 24-10-03 21:22

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> skrev i melding
> EasyGPRS fryser når den skal hente fra mobil?
> Nogen forslag?
>
> Jeg bruger en infrarød adaptor..

Det kommer sannsynligvis av at du har for lav overføringshastighet. Sett den
til en av de to høyeste hastighetene.

Forresten, er det en bra hjemmeside, som jeg fikk mye hjelp fra. Du kan lese
det som står om C100, men også få en del tips fra siden som omhandler f.eks
S300(m)

http://www.samsunghandphones.com/index.htm

Lykke til!

Thorolv Valentinsen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 25-10-03 10:23

Et par-tre ting jeg vil spørre deg (og andre C100-eiere om):

Når jeg stiller inn tastaturtonene, er det 5 valg. Ett av dem er AV, og de
andre er ulike toner. Jeg får kun pipetonen, uansett hvilken annen lyd jeg
velger (piano, cool, melodi).
Fungerer det sånn hos dere andre, eller kan det dreie seg om en SW-feil?

Så til alarm-varsel. Av og til ønsker jeg at alarmens varselstone ikke
lyder, men vibrasjon skal være aktiv. Dette kan man instille i
Lydinnstilling > Alarmtype.
Men når telefonen minner om en avtale, vibrerer den ikke. Den vibrerer
heller ikke dersom lyd+vibrasjon er aktivert. Etter ca ett minutt stopper
alarmen, men da vises det ikke lenger på displayet at telefonen har varslet.
I praksis betyr dette at dersom man ikke er til stede når alarmen lyder, kan
man ikke se etterpå at telefonen har varslet. Skal det være på denne måten,
eller er det feil med softwaren?

Et siste spørsmål. Det ser ut som man skal kunne oppgradere softwaren fra
internett, sånn som man kan på nekelte siemens-modeller.

Noen som vet når det kommer slike oppgraderinger for C100?

Mvh

Thorolv Valentinsen