Hvilken mobil...
Fra : Peter

Dato : 24-10-03 10:32

Hej

Jeg er på udkig efter en ny mobil. Har haft flere Nokia modeller (altid
været glad for Nokia), men det er absolut ikke et must mere,- så mærket er
fuldstændig lige meget!

Jeg har følgende krav, som den bare _skal_ kunne:

MP3 afspiller
"Stor" hukommelse til lagring af SMS'er
Ordbog til SMS (det er vel i alle mobiler i dag?))
Mobilen må ikke være stor, og alligevel være "solid"!

Derudover ville jeg være glad for flg. funktioner (ikke et krav):
Kalender
Radio

Hvilke mærke/modeller skal jeg kigge efter?

Mvh
Peter

Fra : Jacob Andersen

Dato : 24-10-03 11:41

"Peter" <pm@nix.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kalender
> Radio
>
> Hvilke mærke/modeller skal jeg kigge efter?

Hmmm, en Orange SPV kan svjv. leve op til alle dine krav. Ellers kan du
sikkert få en Siemens SL45 (hedder den vist) ret billigt da det er en ældre
model.
Alt i alt er det lidt småt med kompakte telefoner med MP3-afspiller. Mange
nokiamodeller har dog radio som jeg vildt godt gad have.

/Jacob

Fra : Peter

Dato : 24-10-03 12:17

"Jacob Andersen" <duk@glem.det> wrote in message
> "Peter" <pm@nix.invalid> skrev i en meddelelse

> Hmmm, en Orange SPV kan svjv. leve op til alle dine krav.

Jep, den ser ret lækker ud, men så vidt jeg forstår skal man have Orange for
at få fuld udbytte af den. Og jeg vil _ikke_ have Orange ! :)

Mvh
Peter

Fra : Jacob Andersen

Dato : 24-10-03 12:33

> [...]
for
> at få fuld udbytte af den. Og jeg vil _ikke_ have Orange ! :)

Jeg kender ikke til nogen fordele ved at have Orange frem for noget andet.
Der kan dog godt være noget, men man kan sagtens bruge den til både mail og
andre ting.

/Jacob

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 25-10-03 13:25

"Peter" <pm@nix.invalid> skrev i melding
> [...]
> Kalender
> Radio
>
> Hvilke mærke/modeller skal jeg kigge efter?

Hva med denne? http://www.nokia.no/phones/3300/ (Nokia 3300)

Se test her: http://www.mobile-review.com/review/nokia-3300-en.shtml

Mvh

Thorolv Valentinsen