Minutprisen på Telmore!
Fra : Grethes

Dato : 23-10-03 15:50

Jeg har lige konstateret, at på mine seneste opkald er minutprisen ikke 85
øre, men over 1 kr. Det seneste 1,56 min. til kr. 1.64. Ved godt det er
småøre, det drejer sig om, men er der andre der har bemærket det samme? Har
for kort siden kontaktet Telmore på mail.

Grethe

Fra : N/A

Dato : 23-10-03 16:01

Fra : Grethes

Dato : 23-10-03 16:01

De 0,25 er postet ved siden af.

Fra : N/A

Dato : 23-10-03 16:46

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-10-03 16:46

En der kalder sig "BorreBoy" skrev:

>Ok. Det var jeg ikke klar over. Så er den jo helt gal

Husk nu, at et minut ikke består af 100 sekunder!

Prisen er god nok!

Pris pr minut: 85 øre -> Pris pr sekund: 1,417 øre (afrundet).

Dit opkald varede 116 sekunder, og regnestykket ser sådan ud:

1,417 øre x 166 sekunder = 164 øre = 1,64 kr.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Nokia-telefoner op derhjemme!

Fra : TBC

Dato : 24-10-03 00:39

> [...]
Har
> for kort siden kontaktet Telmore på mail.

Jeg undrer mig mere over at Telmore og Selvhenter har etableret sig på de 85
øre, i stedet for at følge priskrigen ned til de 68, 69 øre man kan finde
andre steder. Før i tiden kunne man føle sig på forkant med prisen som
Telmore kunde, nu har jeg mistet tålmodigheden og skiftet til billigere
selskab.

Hvad er der sket med pioneren, har han slået sig til ro siden TDC mere eller
mindre har købt sig ind, eller hvad sker der?

TBC

Fra : Jean

Dato : 24-10-03 14:43

TBC skrev:
> nu har jeg mistet tålmodigheden og skiftet til billigere
> selskab.

Tele2 Mobil og CCB? Der er vel ikke andre, der er billigere...
Held og lykke siger jeg bare!

/Jean

Fra : TBC

Dato : 24-10-03 14:51

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse

> Tele2 Mobil og CCB? Der er vel ikke andre, der er billigere...

I mit tilfælde Tele2Mobilonline

> Held og lykke siger jeg bare!

Jo tak. Jeg kan bare ikke se hvad held har med det at gøre. Det afhænger jo
helt af mine egne dispositioner, ikke af held.

TBC

Fra : Jean

Dato : 24-10-03 17:38

TBC skrev:
> Jo tak. Jeg kan bare ikke se hvad held har med det at gøre. Det afhænger
jo
> helt af mine egne dispositioner, ikke af held.

Held har meget med det at gøre. Ud fra egne og andres erfaringer, såhhh..
held og lykke!
Men kom ikke og græd, hvis dit nummer bliver 'væk'...

Mvh Jean

Fra : TBC

Dato : 25-10-03 02:18

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse

> Held har meget med det at gøre. Ud fra egne og andres erfaringer, såhhh..
> held og lykke!
> Men kom ikke og græd, hvis dit nummer bliver 'væk'...

Bliver væk ? ....hvordan er det at forstå, man får vel et Sim-kort som
sætter en i stand til at ringe og kan tankes op ?

TBC

Fra : Jean

Dato : 25-10-03 08:16

TBC skrev:
> Bliver væk ? ....hvordan er det at forstå, man får vel et Sim-kort som
> sætter en i stand til at ringe og kan tankes op ?

Ens mobilnummer kan blive 'væk' i nummerporteringen, og dermed blive låst
fast i flere måneder... det sker dog sjældent.

/ Jean

Fra : TBC

Dato : 25-10-03 14:44

> Ens mobilnummer kan blive 'væk' i nummerporteringen, og dermed blive låst
> fast i flere måneder... det sker dog sjældent.

Nogle skal åbenbart være uheldige hos enhver udbyder. Ind til videre er jeg
blot så heldig at have modtage kortet i dag (Lør) efter oprettelse Torsdag.
Og ind til videre er der i hvertfald ingen problemer.

TBC

Fra : Claus E Beyer

Dato : 24-10-03 17:12

> Tele2 Mobil og CCB? Der er vel ikke andre, der er billigere...
> Held og lykke siger jeg bare!

CBB ligger da stadig på 0,99 kr/min medmindre man vælger at betale 199 kr. til
selskabet, for at få minutprisen ned på 0,69 kr/min.

-cb

Fra : Jean

Dato : 24-10-03 17:36

Claus E Beyer skrev:
> CBB ligger da stadig på 0,99 kr/min medmindre man vælger at betale 199 kr.
til
> selskabet, for at få minutprisen ned på 0,69 kr/min.

Ja... så har de da osse en minutpris på 69 øre??? Det er jo en
valgmulighed...!

Mvh Jean

Fra : TBC

Dato : 25-10-03 02:17

> til
>
> Ja... så har de da osse en minutpris på 69 øre??? Det er jo en
> valgmulighed...!

En mulighed ja, men ikke nødvendigvis en speciel attraktiv mulighed
sammenlignet med at man kan få oprettelse til 199,- som for hver en krone
udmøntes i taletid til 68 øre.

TBC

Fra : Jean

Dato : 25-10-03 08:15

TBC skrev:
> En mulighed ja, men ikke nødvendigvis en speciel attraktiv mulighed
> sammenlignet med at man kan få oprettelse til 199,- som for hver en krone
> udmøntes i taletid til 68 øre.

Fuldstændig enig! CBB er en uattraktiv mulighed. Så derfor er der Tele2
Mobil tilbage...
Held og lykke!

Mvh Jean

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-10-03 20:43

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in

> Jeg undrer mig mere over at Telmore og Selvhenter har etableret
> sig på de 85 øre, i stedet for at følge priskrigen ned til de
> 68, 69 øre man kan finde andre steder.

Det er nok et spørgsmål om hvor lidt man vil tjene/hvor meget man vil
tabe pr. minut der ringes. En virksomhed skal helst kunne rende rundt
og hvis man ikke tjener penge på ens ydelser er man meget dårligt
stillet i tilfælde af problemer. Selv de mindste problemer kan vælte
en virksomhed der ikke har noget som helst at give af.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898