Siemens M55 og Datakabel?
Fra : Bo Larsen

Dato : 23-10-03 08:31

Med fare for at virke dum!!!

Jeg har en Siemens M55, som jeg er utroligt glad for, og nu har jeg så et
spørgsmål; Vil jeg få noget ud af at købe et datakabel til M55'eren?
Sagt på en anden måde; Hvad kan jeg bruge et datakabel til? Kan jeg tage
backup at kalender osv. eller kan jeg bruge det til at synkronisere min M55
med f.eks. Outlook? Er der software med til datakablet?

--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen

Fra : David Holm

Dato : 23-10-03 16:06

> Sagt på en anden måde; Hvad kan jeg bruge et datakabel til? Kan jeg
> tage backup at kalender osv. eller kan jeg bruge det til at
> synkronisere min M55 med f.eks. Outlook?
Du kan bruge det til at gå på nettet via GPRS. Du kan lægge spil, ringetoner
og billeder ind på telefonen og du kan synkronisere med outlook (adr,
kalender, noter og opgaver). Hvis du vælger USB modellen kan kablet også
lade telefonen.

>Er der software med til datakablet?
Der følger en driver CD med kablet, mens selve synkroniserings softwaren
skal downloades fra siemens hjemmeside.

mvh

David