T610 stigende ringetone????
Fra : Søren

Dato : 23-10-03 05:20

Er der nogle der ved hvorfor min SE T610 ringer med stigende ringetone,
selvom at jeg
har fravalgt det i telefonen ??

SS

Fra : Martin Vest Zielke

Dato : 23-10-03 07:31

Det er en fejl i nogle Sony Eticsson telefoner som T310 og T610, men det
skulle vidst være rettet i de kommende telefoner som Z200, T230, Z600 og
T630.

Fra : Hornbech

Dato : 23-10-03 18:22

Det er ikke en fejl, men noge Sony Ericsson har sat den til med overlæg.
Dette har de gjort for ikke at få sagsanlæg på nakken pga. høreskader hvis
der er personer der anvender headsæt.

Med venlig hilsen
René Hornbech Jensen

Fra : Martin Vest Zielke

Dato : 24-10-03 09:33

Okay, jeg troede bare det var en fejl.

Fra : David Langeland

Dato : 23-10-03 19:36

Så vidt jeg ved, skulle dette være fikset i den seneste firmware...

/David

Fra : Hornbech

Dato : 23-10-03 20:22

Ja det er den også.

Med venlig hilsen
René Hornbech Jensen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 23-10-03 23:43

"Hornbech" <rhornbech@hotmail.com> skrev

> Ja det er den også.

Okay - hvilken version er den nyeste, og hvordan kan man i øvrigt tjekke,
hvilken firmware-version, der ligger i telefonen?

mvh
Peter

Fra : Martin Vest Zielke

Dato : 24-10-03 09:38

Den nyeste er vidst R3C 002.

Du tjekker din firmware version ved at trykke joystick til højre, *, joystic
til venste, joystick til venstre, *, joystick til venstre, *
Så vælger du Seviceinfo, SW-oplysning, på den første linje står FW eller
SW-version.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 24-10-03 16:19

> [...]
> til venste, joystick til venstre, *, joystick til venstre, *
> Så vælger du Seviceinfo, SW-oplysning, på den første linje står FW eller

Takker

mvh
Peter

Fra : Hornbech

Dato : 25-10-03 12:08

Er der nogen der har et link til en side hvor man kan gå ind på for at se om
der er kommet nye software versioner, og evt hvad der er rettet i dem.
Med venlig hilsen
René Hornbech Jensen

Fra : SS

Dato : 05-11-03 20:37

og hvilken software skulle det være , min er opdateret men stadig det samme
med ringetonen.. hvadder den software som du har installeret ??