Siemens s55 og synk. med Outlook
Fra : Christian

Dato : 23-10-03 01:47

Jeg har en Siemens s55 som jeg blandt andet bruger til at synkronisere
adresse-/telefonbogen med mine kontakter i outlook.
Nu er problemet blot at Simens s55 sortere adressebogen udfra efternavnet,
hvor jeg gerne vil have den til at sortere udfra fornavnet!

Jeg har prøvet næsten alle muligheder som jeg har kunne kommet på, uden held
så jeg håber at der er hjælp at hente her.

Mvh. Christian

Fra : David Holm

Dato : 23-10-03 07:12

Christian wrote:
> [...]
> Nu er problemet blot at Simens s55 sortere adressebogen udfra
> efternavnet, hvor jeg gerne vil have den til at sortere udfra
Du kan ikke sætte selve telefonen til at sortere efter fornavn men du kan
"snyde" den.

Gå ind i outlooj og vælg
1) synkroniser -> synkroniser... (IKKE synkroniser nu)
2) Tryk på indstillinger og vælg fanebladet tilknytning.
3) Marker Kontaktpersoner og vælg egenskaber.
4) Her ændrer du tilknytningen så efternavn -> fornavn og fornavn ->
efternavn

Næste gang du synkroniserer skal du så sørge for at outlook overskriver tlf
bogen i tlf. Da vil alle fornavne stå under efternavn i tlf og du har opnået
hvad du ville.

mvh

David

Fra : Christian

Dato : 23-10-03 13:15

"David Holm" <wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote in message
> Christian wrote:
[snip] jeg gerne vil have den til at sortere udfra
> [...]
> 3) Marker Kontaktpersoner og vælg egenskaber.
> 4) Her ændrer du tilknytningen så efternavn -> fornavn og fornavn ->

Herligt, det var jo næsten for let

Jeg har blot en mindre detajle.
Nu står der i adressebogen "fornavn [komma] efternavn"
Er det muligt at ændre opsætningen således at den ikke laver et [komma] ?

/Christian

Fra : David Holm

Dato : 23-10-03 16:03

> Jeg har blot en mindre detajle.
> Nu står der i adressebogen "fornavn [komma] efternavn"
> Er det muligt at ændre opsætningen således at den ikke laver et
> [komma] ?
Nej

mvh

David

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-03 12:06

> Nej

Hvis vi nu alle kontaktede Siemens, mon så ikke vi kunne få et fix i den
næste opdatering ?

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 24-10-03 16:55

Det var smuk og solrig dag da Søren H. Wind - 8723 skrev
news:3f990764$0$29571$d40e179e@nntp03.dk.telia.net i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Hvis vi nu alle kontaktede Siemens, mon så ikke vi kunne få et fix i den
> næste opdatering ?
Det ville være lækkert. Jeg har samme "problem" og ville være glad hvis den
gad at sortere efter fornavn, som min gamle t65.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 24-10-03 19:43

On Fri, 24 Oct 2003 13:05:58 +0200, "Søren H. Wind - 8723"
<wind(a)2o6.dk> wrote:

>Hvis vi nu alle kontaktede Siemens, mon så ikke vi kunne få et fix i den
>næste opdatering ?

Gøær det!
Jeg skrev for en-to måneders tid siden omkring et andet
spørgsmål, og svaret var at de godt kunne se problemet og de
ville give det videre.
Jeg skrev til den danske helpdesk på www.my-siemens.dk
(bemærk .dk)

/Knud