Q : Hvor finder man ud af hvem der ejer et~
Fra : R-8700

Dato : 22-10-03 19:06

Tlf nr. er 214X XXXX

<><><><><><><><><><><><><><>

Hilsen R-8700
Slet SPAMNOT i E-mail
ICQ nr.6943693

<><><><><><><><><><><><><><>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-10-03 19:22

"R-8700" <RasserSPAMNOT@lite.dk> wrote in message
> Tlf nr. er 214X XXXX

hvis det ikke er hemmeligt, kan du finde det på www.dgs.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-10-03 19:31

En gut der kalder sig "R-8700" skrev:

>Tlf nr. er 214X XXXX

Allerførst, det er en god idé at skrive spørgsmålet i selve "body'en",
og ikke kun i "subject'et".

Du har stillet det samme spørgsmål i disse grupper:
dk.marked.privat.telefon.mobil - forkert
dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock - forkert
dk.teknik.telefoni.mobil - rigtigt

De to først grupper er forkerte, da du hverken vil købe eller sælge
noget.

Den sidste gruppe er rigtig, og svaret er, at du kan finde alle numre
(der ikke er hemmelige/udeladte) på www.dgs.dk

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Nokia-telefoner op derhjemme!

Fra : R-8700

Dato : 22-10-03 19:52

Desværre ingen held med www.dgs.dk

Andre muligheder ?

--

<><><><><><><><><><><><><><>

Hilsen R-8700
Slet SPAMNOT i E-mail
ICQ nr.6943693

<><><><><><><><><><><><><><>

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-10-03 20:00

En gut der kalder sig "R-8700" skrev:

>Desværre ingen held med www.dgs.dk
>
>Andre muligheder ?

Nej - nummeret er hemmeligt/udeladt, hvis ikke det står på den side.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-10-03 20:22

> Nej - nummeret er hemmeligt/udeladt, hvis ikke det står på den side.

Men kommer lige i tanke om, at dgs.dk på et tispunkt kun dækkede TDC,
Sonofon, Telia, debitel, telefona og telmore... men har de alle numre fra
alle selskaber nu?

Fra : Jørgen

Dato : 23-10-03 06:01

Det kan også være taletid fra TDC som ikke er regget.....

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-10-03 10:17

Jørgen skrev:

>Det kan også være taletid fra TDC som ikke er regget.

Ja, man kan vel argumentere for, at det så er "udeladt"

PS! Når du vil svare på mit indlæg, så tryk venligst reply/besvar mens
mit indlæg er markeret (du har svaret på Bjarkes).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jørgen

Dato : 23-10-03 11:38

> PS! Når du vil svare på mit indlæg, så tryk venligst reply/besvar mens
> mit indlæg er markeret (du har svaret på Bjarkes).

ups...sorry... klokken var også rigtig meget tidlig om morgen

Fra : 4700

Dato : 23-10-03 12:23

www.enrio.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-10-03 12:33

4700 skrev:

>www.enrio.dk

www.eniro.dk tænker du nok på.

Pudsigt nok, så handlede det indlæg du svarede på om det, at svare på
forkerte indlæg - og det gjorde du så også...

Tryk venligst reply/besvar på det indlæg du vil svare på, ikke de
andre.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 23-10-03 14:00

> Nej - nummeret er hemmeligt/udeladt, hvis ikke det står på den side.

Er du *helt* sikker på at dgs også optager Telia-numre.
Jeg har flere gange været ude for at skulle finde adressen på en
Telia-kunde, men det kunne ikke lade sig gøre. Jeg har netop søgt på
nummeret på de første 10 Telia-kunder i min telefonbog, og ingen af dem
dukkede op! Svjv. har ingen af de 10 hemmeligt nummer.
Fakta er altså, at enten kan man ikke finde numre på Telia-kunder på
dgs.dk eller også sætter Telia som standard et nummer til at være
hemmeligt når abonnementet oprettes?!?

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-10-03 14:26

Michael Kjærsgård skrev:

>Er du *helt* sikker på at dgs også optager Telia-numre.

Nej.

> [...]
>nummeret på de første 10 Telia-kunder i min telefonbog, og ingen af dem
>dukkede op! Svjv. har ingen af de 10 hemmeligt nummer.

Jeg har lige prøvet med en kammerat, hans nummer dukker heller ikke
op.

>Fakta er altså, at enten kan man ikke finde numre på Telia-kunder på
>dgs.dk eller også sætter Telia som standard et nummer til at være
>hemmeligt når abonnementet oprettes?!?

At de skulle oprette numrene som hemmelige lyder besynderligt, men det
andet undrer mig nu også - troede alle selskaberns numre efterhånden
havnede på dgs.dk

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 14:57

> At de skulle oprette numrene som hemmelige lyder besynderligt, men det
> andet undrer mig nu også - troede alle selskaberns numre efterhånden
> havnede på dgs.dk

Det er jo teleselskaberne selv, der skal videregive numrene til dgs!
Hvis Telia ikke gør det, eller måske kun gør det en gamg om året, vil dgs
ikke være up to date med Telia numre!

Helmut Lotti

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-03 23:59

> Det er jo teleselskaberne selv, der skal videregive numrene til dgs!
> Hvis Telia ikke gør det, eller måske kun gør det en gamg om året, vil dgs
> ikke være up to date med Telia numre!

Det er nu 118/DGS der skal anmode operatøren om oplysningerne, og operatøren
videregiver så oplysninger på dem der ikke har hemmeligt nr. som en hjælp.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jan Bertelsen

Dato : 23-10-03 17:49

Man kunne jo evt. ringe til nummeret og spørge??

Jan

Fra : Bent F.

Dato : 28-10-03 02:30

Hva nu, hvis det er hans kone´s elsker ?

Fra : TBC

Dato : 27-10-03 20:09

On Wed, 22 Oct 2003 20:05:56 +0200, "R-8700" <RasserSPAMNOT@lite.dk>
wrote:

>Tlf nr. er 214X XXXX

Mit tillægs spørgsmål lyder: er der noget sted man kan se hvilket
*telefonselskab* et givent [mobiltelefon]nummer hører til ?

Som f.eks at 2972xxxx er Telmore, og 2585xxxx er Tele2Mobilonline
osv. osv.

TBC

Fra : JMo.

Dato : 27-10-03 22:19

TBC <-sutmin@2night.dk> wrote in news:pdqqpvg10ng8ehio5p554ejlksamqo1sei@
4ax.com:

> Mit tillægs spørgsmål lyder: er der noget sted man kan se hvilket
> *telefonselskab* et givent [mobiltelefon]nummer hører til ?

Nej - pga. nummerportering er det ikke lige til at se hvor et nummer hører
til. De eneste der ved det, er nok OCH/DanNet (http://www.och.dk), men jeg
tror ikke de vil fortælle det..

Det er dog muligt at se hvem det oprindeligt har været tildelt:

http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95024565

- men det kan altså have ændret sig meget, hvis den pågældende har skiftet
teleselskab.