Siemens MC60
Fra : Jokum SNusk

Dato : 21-10-03 12:18

Er der nogle der har erfaringer med Siemens MC60?

Jeg tænker primært på antennen, er den god til at opfange signal.
Hvordan er lydkvaliteten?
Hvor hurtig er den i menuen?

Sekundært:
Hvordan fungerer mailprogrammet?
Hvor god er kvaliteten af billederne fra det interne kamera, kan man tage
billeder om aftenen?

På forhånd mange tak
JS

PS. Jeg gider ikke have nogle svar ang. nokia og SE´s fortræffeligheder.
Det er udelukkende Siemens jeg spørger til.

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-10-03 12:32

Jokum SNusk (jokum_snusk@hotmail.com) skrev følgende:
> Er der nogle der har erfaringer med Siemens MC60?
>
> Hvor hurtig er den i menuen?

Pænt hurtig.

> Sekundært:
> Hvor god er kvaliteten af billederne fra det interne kamera, kan man
> tage billeder om aftenen?

Det er absolut ikke lysstærkt, så dagslys er klart at foretrække. Indendøre
om aftenen med et par lamper tændt resulterer i nærmest mørk bruntoning af
billederne.

- Martin

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-10-03 14:58

"Jokum SNusk" <jokum_snusk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> PS. Jeg gider ikke have nogle svar ang. nokia og SE´s fortræffeligheder.
> Det er udelukkende Siemens jeg spørger til.

SE T610 er temmelig fed!

Venligst

Fra : Knud K. H.

Dato : 21-10-03 23:05

> Jeg tænker primært på antennen, er den god til at opfange signal.
> Hvordan er lydkvaliteten?
> Hvor hurtig er den i menuen?

ingen problemer her imo.

> Sekundært:
> Hvordan fungerer mailprogrammet?
> Hvor god er kvaliteten af billederne fra det interne kamera, kan man tage
> billeder om aftenen?

kvaliteten er ik vanvittig go, men det er måske fordi man sammenligner med
et dig.cam., men billederne er ikke til fotoalbummet bagefter....
--
mvh.
Knud K. H.