Holder det her (radar) ?
Fra : Doktoren

Dato : 21-10-03 06:31

Fra : Fischer

Dato : 21-10-03 07:33

> http://members.lycos.co.uk/coolstuff4free/newpage2.html

He, he.
Hvad bliver det næste?
Alle SonyEricsson telefoner har en indbygget kaffemaskine, der kan aktiveres
ved at trykke ....... !

*Fischer

Fra : Doktoren

Dato : 21-10-03 11:00

hehe... det gik også op for mig med det samme :) Håber ikke jeg har
mistet for meget streetrespekt

Fra : Fischer

Dato : 21-10-03 12:37

> hehe... det gik også op for mig med det samme :) Håber ikke
> jeg har mistet for meget streetrespekt

Nårh, det går nok.
I øvrigt sjovt hvordan alle disse hoax om gratis SMS m.m. ofte benytter
'lukket brugergruppe' som den funktion der skal benyttes. Det må jo lyde
tilpas "eksotisk".

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-10-03 20:50

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in

> I øvrigt sjovt hvordan alle disse hoax om gratis SMS m.m. ofte
> benytter 'lukket brugergruppe' som den funktion der skal
> benyttes. Det må jo lyde tilpas "eksotisk".

Det er faktisk ikke en vandrehistorie den med de gratis SMS (og vist
også gratis opkald).
Den svjv stammer fra østen hvor en fyr - svjh en tekniker-ting med
adgang til central-udstyr - "hackede" centralen og netop fortalte den
at brugere i en bestemt brugergruppe ringede gratis.
Det blev jo selvfølgelig opdaget efter noget tid og lukket igen - men
det har aldrig være andre steder end i øst-asien.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Rune Larsen

Dato : 24-10-03 10:40

Fischer wrote:

> He, he.
> Hvad bliver det næste?
> Alle SonyEricsson telefoner har en indbygget kaffemaskine, der kan
> aktiveres ved at trykke ....... !

HVAD?HVAD?
Åååårh - det ville være _så_ godt

--