+45 i t68??
Fra : Carsten Xiander

Dato : 20-10-03 19:51

Da der for nyligt pludselig er lavet om på det nummer som mobilen sender, så
et mobil nummer nu altid er inkl. landekoden +45.
Kan min mobil nu ikke kende nummeret og derfor ikke sige mig hvem det er der
ringer op med navn, da det fleste nummer jeg har haft kodet ind i lang tid
er uden +45 foran.
Mit spørgsmål er om det kan lade sig gøre på en eller anden smart måde at
sætte +45 foran alle mine nummer i telefon bogen.
uden at skulle går ind under hver enkelte?
Min telefon er en Sony Ericsson T68i,
Kan det lade sige gøre gennem et program til enten computeren eller en ipaq?
i så fald hvilket program?

Hilsen Carsten