Mixit 50 øre i weekenden året ud.
Fra : Fischer

Dato : 20-10-03 11:25

Et godt tilbud fra Mixit:
Lørdag og søndag taler alle Mixit-kunder til 50 øre pr. minut året ud.

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-10-03 16:04

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Et godt tilbud fra Mixit:
> Lørdag og søndag taler alle Mixit-kunder til 50 øre pr. minut året ud.

Det var dog utroligt. Det ligner da ikke "Stjæle Danmark Debil" at komme med så
godt et tilbud.

Gælder det mon også opkald til fremmede net?

-cb

Fra : Fischer

Dato : 20-10-03 18:52

> Gælder det mon også opkald til fremmede net?

Yep.

*Fischer

Fra : Jørgen

Dato : 20-10-03 19:25

> Det var dog utroligt. Det ligner da ikke "Stjæle Danmark Debil" at komme
med så
> godt et tilbud.

De laver da tit tilbud omkring den her tit som gælder resten at året ud...
sidste år var det fri sms (dog maks et eller anden antal) og forri år var
det sikkert noget andet?

Fra : TBC

Dato : 22-10-03 10:04

"Jørgen" <_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> De laver da tit tilbud omkring den her tit som gælder resten at året ud...
> sidste år var det fri sms (dog maks et eller anden antal) og forri år var
> det sikkert noget andet?

svjh er løsningen (mixit) slet ikke så gammel at der var noget tilbud
overhovedet for 2 år siden

TBC

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-10-03 20:33

Claus E Beyer skrev:

>Det var dog utroligt. Det ligner da ikke "Stjæle Danmark Debil" at komme med så
>godt et tilbud.

De sidste par år har TDC kommet med lignende udspil på et strategisk
tidspunkt inden julehandlen for alvor går i gang (og samtidig er der
aldrig lang tid til året udløber - og dermed tilbuddet).

>Gælder det mon også opkald til fremmede net?

Ja.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Nokia-telefoner op derhjemme!

Fra : TBC

Dato : 22-10-03 10:01

> De sidste par år har TDC kommet med lignende udspil på et strategisk
> tidspunkt inden julehandlen for alvor går i gang (og samtidig er der
> aldrig lang tid til året udløber - og dermed tilbuddet).

Ja, man kan mene meget om [oftest dyre] TDC, men er der noget de forstår sig
på, så er det markedsføring.

TBC

Fra : TBC

Dato : 22-10-03 10:15

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det var dog utroligt. Det ligner da ikke "Stjæle Danmark Debil" at komme
med så
> godt et tilbud.

Nej, det er heller ikke lige det jeg associerer TDC til, men det var dog en
god [og nødvendig] nyhed for mixit kunderne. Konkurrencen er ret hård lige
for tiden, og den slags kunder mixit oprindeligt var tiltænkt og markedsført
ifht, er den slags kunder der ikke føler sig specielt bundet på hænder og
fødder, og samtidig formår at orientere og omstille sig på markedets vilkår
(en udbyders mareridt, ...og jeg er et monster

Skal man beholde den slags kunder (og samtidig redde julehandlen) er man
nødt til at komme med noget der kan dæmme op for den gældende markedspris på
68 øre/min døgnet rundt for den type "taletids-abonnementer"

Hvor er det skønt at se den mangfoldighed og konkurrence der er på dette
marked, gid noget tilsvarende var tilfældet med ADSL.

TBC