E-mail på Alcatel 735 el. andre telefoner?
Fra : Henrik S.

Dato : 20-10-03 09:17

Hej gruppe!

Jeg overvejer at købe en nyere telefon - med kamera GPRS m.m.
Men kravet er, at jeg kan bruge den til at læse min mail! Og gerne
sende korte svar... (ja - SMS er en mulighed..)

MEN HVAD skal jeg vælge? Alcatel 735 virker billig og attraktiv - zoom
på kameraet etc. men ingen Email klient.

Ericsson T610 virker dyrere men måske mere "anerkendt".

1. Hvordan er muligheden for Email over WAP 2.0?
2. Er zoomen i Alcatel 735 noget værd?
3. Andre kommentarer til en forvirret køber?

Hilsener fra Henrik_Soderman@online.pol.dk