Hvad hulen skal jeg købe ?
Fra : Juel

Dato : 20-10-03 07:18

Min elskede 6510 er død.. suk..

Nå men hvad skal man så købe.. tænkte på en 7250i max beløb ligger på 2500,-
!
er en 7250i god eller er den fucked up ? kan man slå pauseskærmen fra i en
7250i ?
Hvordan med alt det java, kan man få et program der kan agere diktafon ?
er der andre tlf jeg skal tage i betragtning, evt **gys** andre mærker end
nokia ?
Hvilke tlf har de bedste farveskærme ?
jeg går ud fra at nokia har de bedste menuer..

Jeg er åben for forslag.. fyr løs

Mvh
Morten

Fra : Dennis [9400]

Dato : 20-10-03 07:56

Har du kigget på en T610...?

Jeg ved godt det er en Ericsson, men når de første par tilvændingsdage er
gået er du forelsket. Den er bare for lækker. Den har 65K farver, bluetooth,
IrDa, Email, jamen alt...

Og du kan hente alle mulige programmer og spil...og temaer jamen det er
simpel bare konge fonen....

Dennis

Fra : Juel

Dato : 20-10-03 08:35

> [...]
>
> Jeg ved godt det er en Ericsson, men når de første par tilvændingsdage er
> gået er du forelsket. Den er bare for lækker. Den har 65K farver,

Hmm der står intet om vægt ?!?! det eneste minus jeg kan se er ingen radio,
uden tilbehør :o/
ellers har den alt hvad jeg søger.. kan den slå en 7250i ?
Hvor meget bedre er det display i forhold til nokias 4096 farvers display..
?

Nogle der har erfaringer med 7250i ?

Mvh
Morten

Fra : Benjamin

Dato : 20-10-03 10:21

"Juel" <mp@stofanet.invalidk> skrev i en meddelelse
: > Har du kigget på en T610...?
: >
:
[...]

Har hørt at skærmen er skuffende. Har også selv set den og er ikke
imponeret.
Dertil kommer at kameraets opløsning er halvdelen af 7250i's. Fatter ikke
man laver en fon til den pris og smider så skod et kamera i?

/ Benjamin

Fra : Juel

Dato : 20-10-03 09:14

og hvor mange sms'er kan T610 sammenkæde ?

Mvh
Morten

Fra : Martin Vest Zielke

Dato : 20-10-03 09:40

Fra : Juel

Dato : 20-10-03 09:49

> Den kan sammenkæde 10 SMS'er!

WHAT !! alt for sejt.. men er dens ordbog så dårlig som rygtet siger ?

Og kan man få noget ordenlige håndfri til sin bil ?

Mvh
Morten

Fra : Juel

Dato : 20-10-03 09:57

> WHAT !! alt for sejt.. men er dens ordbog så dårlig som rygtet siger ?
>
> Og kan man få noget ordenlige håndfri til sin bil ?

og den har kun 2MB hukommelse i forhold til 7250i's 4mb, er det kritisk ?

Mvh
Morten **som er spørger Jørgen idag **

Fra : P_Schlyter

Dato : 14-01-04 23:18

"Juel" skrev d. 20-10-03 09:49 dette indlæg :

> WHAT !! alt for sejt.. men er dens ordbog så dårlig som rygtet siger ?

Har lige købt en t610.. (tidligere nokiabruger) Var også nervøs for
ordbogen men er overraskende tilfreds. Skulle lige vænne sig til den,
men den minder meget om nokiaen's.. bare bedre!!

Det er den fedeste tlf jeg nogensinde har haft!!!

http://www.kandu.dk/