SE T610 upload til tlf ????
Fra : RS

Dato : 18-10-03 19:41

Hvordan kan jeg uploade billeder, temaer, spil osv. til min
SE T610 jeg har en bærbar med infrarød port, og har installeret cd`en
der hørte med , men jeg kan ikke lige lurer hvor jeg kan gøre det

Renè

Fra : Johnt

Dato : 18-10-03 21:34

"RS" <rejs2003@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan jeg uploade billeder, temaer, spil osv. til min
> SE T610 jeg har en bærbar med infrarød port, og har installeret cd`en
> der hørte med , men jeg kan ikke lige lurer hvor jeg kan gøre det

Tænd for den infrarøde port i kontrolpanelet i Windows, hvis den ikke
allerede er tændt.
Tænd for IR ved at trykke på den højre tast under displayet "mere" vælg
"tænd ir"

Læg telefonen ud for hvor den infrarøde port er på pc´en.

Nu skulle der gerne komme en rød lampe nederst i højre i kontrolpanelet på
pc´en tryk på denne.

Vælg de filer du vil overføre.

For hver fil skal du trykke ja på telefonen.

Hilsen

Johnt

Fra : RS

Dato : 19-10-03 07:20

"Johnt" <listme@listme.dsbl.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> pc´en tryk på denne.
>
> Vælg de filer du vil overføre.
>
> For hver fil skal du trykke ja på telefonen.

Hej Johnt

Alt det er jeg med på , men hvilket prg. skal jeg bruge til at overfører til
telefonen
???

Renè

Fra : Johnt

Dato : 19-10-03 14:13

> Alt det er jeg med på , men hvilket prg. skal jeg bruge til at overfører
til
> telefonen
> ???

Jeg bruger ikke noget program. Jeg trykker på bare den røde lampe for at der
er trådløs forbindelse. Men dette kan du overføre billeder og ringetoner

Hilsen

Johnt

Fra : Dennis [9400]

Dato : 20-10-03 07:57

Hej RS...

Har du fundet ud af at kommunikere med telefonen....?

Dennis

Fra : Søren

Dato : 20-10-03 15:29

"Dennis [9400]" <DennerFJERNDETTE@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej RS...
>
> Har du fundet ud af at kommunikere med telefonen....?
>
> Dennis

ja det var skam nemt nok .. tænk jeg troede at man skulle bruge et prg. til
det, men tlf finder selv ud af det .. cool

MEN he he

Kender nogen til, at når man indtaler en besked på tlf. om man kan bruge den
som ringetone, og evt. hvordan man kan gøre det ??

Renè

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 20-10-03 17:51

Man kan ikke indtale en besked og bruge den som ringetone...

Dennis