Mistet PUK-kode Sonofon/Motorola T191
Fra : Allan

Dato : 17-10-03 20:16

Davs

Jeg har jusr købt en Motorola T191 bundet til Sonofon Variant i 6 mdr.

MEN da jeg kom hjem kan jeg simpelthen ikke finde PUK-koden :( Kan man
via et kabel, resette PUK-koden, eller skal jeg ringe til Sonofon og
få et nyt SIM-kort eller hvordan??

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 17-10-03 20:23

"Allan" wrote in message news:7uf0pvgeit7lor5ah2nngmg3n8qbeh2sik@4ax.com...
> MEN da jeg kom hjem kan jeg simpelthen ikke finde PUK-koden :( Kan man
> via et kabel, resette PUK-koden, eller skal jeg ringe til Sonofon og
> få et nyt SIM-kort eller hvordan??

Du kan IKKE gøre noget ved puk-koden, den hører til sim-kortet! Så hvis du
har smidt den væk, er der ikke andet for end at ringe til Sonofon... de kan
nok sende dig koden igen....

Hygge...
Daniel

Fra : Allan

Dato : 17-10-03 20:25

>Du kan IKKE gøre noget ved puk-koden, den hører til sim-kortet! Så hvis du
>har smidt den væk, er der ikke andet for end at ringe til Sonofon... de kan
>nok sende dig koden igen....

Så må jeg prøve det, tænkte bare der måske var en
"universal"-puk-kode.

Fra : Johnny

Dato : 19-10-03 16:03

Allan wrote:

> Så må jeg prøve det, tænkte bare der måske var en
> "universal"-puk-kode.

Pukkoden er en kode brugt af Sonofons netværk og er individuel til hvert
simkort. Det er en *sikkerhedskode*, og du skal derfor kontakt Sonofon
for at få en ny. Den vil så blive sendt med posten til dig.

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers